Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1646 ggr
[YlvaP]
8/2/09, 1:13 PM

Gjort bort mig

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har nu råkat dubbelboka tider imorgon. Så typiskt mig. Jag skrev dessutom inte upp den första tiden i min kalender så när jag ringde och frågade om råd för mina domningar i tummen fick jag en tid imorgon. Tänkte inte mera på det utan det var först när jag vaknade som jag kom på att jag dubbelbokat.

Så vad gör man nu. På en söndag liksom. Jag får ringa till akuten igen och hoppas på att läkaren jobbar idag med. Samtalet med socialen om mera stöd skulle egentligen ha varit i förra veckan men jag hade fel på min fasta telefon pga två kattungar. Dom hade inte min mobil heller.

Annons:
AnneN
8/2/09, 7:36 PM
#1

Har själv varit med om det, mitt tips är att ringa upp det som käns minst akut för stunden och förklara precis som det är att du råkat dubbelboka och måste få flytta denna tid.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Citronmeliss
8/2/09, 8:00 PM
#2

Jepp, instämmer i det Anne säger, du får försöka välja det mest akuta och avboka det andra!

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

[YlvaP]
8/2/09, 9:21 PM
#3

Ja jag skall försöka att ringa läkaren imorgon.

David
8/2/09, 9:55 PM
#4

Är rätt skumt egentligen. Jag har väldigt få saker som jag "måste" göra, men naturligtvis är jag proffs på att boka in dem samtidigt.

Måste vara någon inbyggd "bugg" Obestämd

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

[YlvaP]
8/2/09, 9:58 PM
#5

Haha ja det måste det vara.

Citronmeliss
8/3/09, 1:18 AM
#6

Samma här, det slår aldrig fel utan de få saker som måste göras, hamnar på samma tider!Obestämd

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

Annons:
Upp till toppen
Annons: