Annons:
Etiketterdepressionångest
Läst 1766 ggr
[YlvaP]
7/21/09, 8:49 AM

Jobb idag och ångest

Det är jättejobbigt nu. Jag skall om en liten stund åka till jobbet som jag inte varit på i 2 veckor. Det har varit struligt med schemat också. Så nu sitter jag här och har världens ångest över typ allt som kan gå fel på jobbet. Händerna skakar till och med.

Gråter

Jag tar med mig Atarax för att ta direkt när jag kommer dit för jag skall köra bil och det är (på min iaf) en röd triangel på förpackningen.

Annons:
[YlvaP]
7/21/09, 8:56 AM
#1

Snacka om att allt kommer att gå långsamt idag. Tungan ute

isa
7/21/09, 11:35 AM
#2

Jag vet hur det känns. Jag är på jobbet nu, kikar in en liten stund här. Jag jobbar min 2:a dag, efter 4 veckors jätteskön semester. Brukar ha jobbig ångest innan det börjar. Men den här gången fick jag annat att tänka på i Söndags, för min tv pajjade. Så det var lite tur i oturen att tv:n gick sönder för då fick jag fokusera på annat. Tv.n gick sönder vid 14.00 på dagen och innan 14.00 var det ganska deppigt och ångestladdat. Så på nåt sätt var det lite skönt att det hände .

Hoppas allt går bra för dig nu, det brukar göra det till slut när man har oroat sig mycket innan.

kram isa

isa
7/21/09, 6:17 PM
#3

Hur gick det idag Trippelmamman?

[YlvaP]
7/21/09, 7:20 PM
#4

Fick ta 50mg Atarax innan ångesten släppte vid lunchtid. Såg väl däckad ut fram tills 16 och sen piggnade jag till och kunde vara mera social.

isa
7/21/09, 8:11 PM
#5

Jobbigt att ha ångest så länge på arbetet. Det känner jag tyvärr igen alltför väl , det också……Och ingenstans har man att "gömma sig" och få va ifred med sin ångest. Skönt att det släppte till slut i alla fall. Försök och se denna jobbardag, som att den slutade positivt i alla fall och att du inte lät ångesten "ta över" hela dagen för dig.

Jag tycker du varit duktig som kämpade idag!

mvh isa

[YlvaP]
7/21/09, 11:04 PM
#6

Tack isa. Jag fick något annat att tänka på efter 13. Har ett visst objekt att titta på. Se men inte röra.

Annons:
lakrits69
7/28/09, 4:35 PM
#7

Tänk vad många vi är som lider av samma skit men ändå hittar vi inte varandra ute i verkligheten!

Jag känner igen precis det du beskriver, jag blir så frustrerad och förbannad på mig själv, denna jävla ångest tar såååå mycket energi.

Andra människors närvaro hjälper inte, det blir bara värre, bäst mår jag när jag är ensam men det är inte ljust mot familjen och sedan måste man ju kunna försörja sig!

Vad är det för fel på oss? Varför mår vi så dåligt?

[YlvaP]
7/28/09, 10:21 PM
#8

Precis. Det är inte schysst mot familjen som det är tänkt att man skall försörja.

Upp till toppen
Annons: