Annons:
Etikettpersonliga-berättelser
Läst 2356 ggr
[YlvaP]
2009-07-11 21:29

Mår bättre idag

Idag mår jag bättre och jag har försökt att umgås med flickorna. Vi fick fara in till stan för att ta bort en färsting på mig. Min hals närmare bestämt. En maaaaaassa folk inne i väntsalen. Satten mig så långt borta som möjligt. Pinsamt nog så hade jag min bipolära tröja på mig. När det nästan var min tur så hade jag gömt mig i garderoben/klädställningen vid toaletterna. Den underbara sköterskan fick leta efter mig. Hihi. Men hon är den bästa där.

Sen var vi och handlade i "min" affär och redan ute på parkeringen så var det fullt med bilar och människor. Gick bättre eftersom jag känner de flesta som jobbar där och några utav kunderna. Fortfarande samma pinsamma tröja.

Hemma gjorde vi i ordning picknick och begav oss till stranden. Som nästan var tom förutom en barnfamilj. Dom gick efter vår halva tid. Alla flickorna badade i viken.

Ikväll blir det läsa igen och flickorna skall få popcorn. Vi väntar bara på att minstingen skall somna så vi kan börja poppa.

Annons:
Zaphix
2009-07-11 22:01
#1

Vad skönt att du mår bättre idag. Glad

Du verkar ha haft en bra dag, synd på fästingen bara. Äckligt, har skräck för såna.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

[YlvaP]
2009-07-11 22:21
#2

Jag har väl ingen så där jätteskräck när dom väl sitter fast så att säga. Men jag hatar att vara ute pga insekterna. Det kryper i hele kroppen när jag är ute.

[YlvaP]
2009-07-11 22:28
#3

Även om jag mår bättre idag så har jag ändå mina gamla tankar kvar. Dålig mamma som inte leker med sina barn eller är utomhus med dom. Att dom får det bättre någon annanstans osv osv. Men jag måste väl tänka på att det är min sjukdom och inte jag personligen som är så här dum.

paronskrutten
2009-07-12 02:19
#4

Äsch, barn mår bäst hos sina föräldrar :) Tror inte att de vill bo någon annanstans. Gott med popcorn!

Helena

isa
2009-07-12 12:11
#5

VAd skönt att höra om din fina dag! Jag tycker det var jättemodigt av dig att ha på dig din bipolära tröja på dig! Särskilt inne på en vårdcentral! Jag tror du är en jättefin mamma, så det så!

kram isa

[YlvaP]
2009-07-12 12:14
#6

Jo det var det väl men jag skämdes.

Denna dag har även startat bra och jag hoppas att den fortsätter att vara så.

Annons:
[YlvaP]
2009-07-12 20:48
#7

Dagen har fortsatt varit bra. :D

paronskrutten
2009-07-12 21:22
#8

Skönt! :)

Helena

Citronmeliss
2009-07-12 21:32
#9

Hihi.. du får gärna skicka din tröja till migSkrattande

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

[YlvaP]
2009-07-12 21:33
#10

Nä den behåller jag nog själv. Hihi

Citronmeliss
2009-07-12 21:51
#11

Så synd..Flört

Härligt att du haft en av dina bättre dagar idag!

Sådana dagar är alltid välkomna.Glad

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

[YlvaP]
2009-07-12 21:56
#12

Ja verkligen. Hel kroppen och familjen mår mycket bättre av dessa perioder.

Citronmeliss
2009-07-12 22:03
#13

Ja, absolut!Skrattande

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

Annons:
Upp till toppen
Annons: