Annons:
Etikettoff-topic
Läst 689 ggr
[YlvaP]
7/22/09, 8:05 PM

Tankar från min blogg

Jag tänkte använda denna tråd till att lägga in blogginlägg som jag känner att jag vill dela med mig och kanske få feedback.

Annons:
[YlvaP]
7/22/09, 8:05 PM
#1

Sköterskan på kirurgiska avdelningen ringde tidigt i morse och ville att jag skulle ta ett HB inför operationen på fredag. Eftersom jag ändå skulle in på samtal så passade det perfekt. Familjen ville komma med och det blev lite tidigare så det blev lite dötid mellan provtagningen och samtalet. Vi åkte till Sittkoff för att jag ville titta på garn. Det var en hel del folk på stan idag. Gubben gick ut med minstingen och kvar blev jag och dom andra tjejerna.

Ångesten kröp sig fram då det komma fler kunder till butiken. Snabbt som attans gick jag till mottagningen. Väl där var det 4 eller 5 i väntrummet. Ställde mig vid entrén så han höll på att missa mig.

Vi gick genom ett papper om social fobi. Den hann vi inte klart så det blir nästa fredag. Jag tycker om dessa samtal och dom är viktiga för mig.

Flagga

Citronmeliss
7/22/09, 11:23 PM
#2

Tänk om du blivit missad..Förvånad

Tur att du inte blev det och härligt att operationen snart blir av!Glad

Visst är det skönt att få samtalsstöd när det funkar!

Hoppas att ni får ett bra samtal på fredag igen.

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

[YlvaP]
7/22/09, 11:31 PM
#3

Missad? Hajjar inte. Tungan ute

Ja det är skönt när samtalen funkar.

Citronmeliss
7/22/09, 11:33 PM
#4

Du stod ju och "gömde dig" i entren så du nästan blev missad..FörvånadFlört

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

[YlvaP]
7/22/09, 11:35 PM
#5

Ja det jag. Hihi. Jag såg ju honom. Tungan ute Men som du säger så skulle det varit mindre kul att bli missad.

Upp till toppen
Annons: