Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1247 ggr
Bromelia
7/16/09, 9:23 PM

Inte min dag idag! (gnäll tråd)

Idag är det verkligen inte min dag.

Imorse vaknade jag och hade ont i halsen och mådde lite allmänt kasst, tittar sedan på klockan för att inse att jag försovit mig och missat mitt morgon program som jag alltid äter frukost till och blir lite lagom sur. Går sedan ner för att göra kaffe. kaffet var slut så jag fick låna av grannen. Öppnar kylskåpet för att hämta pålägg och inser att melonen jag skulle kastat innan jag reste iväg en vecka hade blivit kvarglömd och droppat i hela kylskåpet.

Sen är det dags för att packa upp allt från "semestern" (jag är väldigt duktig på att handla alldeles för mycket så jag hade dubbelt så mycket saker med mig hem) ställer mig och tittar på allt och konstaterar att efter en sån start på dagen är det lika bra att vänta ett tag med upp packning.

Tänker då att jag ska sätta mig och njuta av solen ett tag och försöka bli på bättre humör, Öppnar ytterdörren och går ut och sätter mig efter 3 minuter ringlar det förbi en orm så jag får panik och sätter mig på golvet i hallen och gråter och skakar i 15 min (har extrem fobi för ormar)

Nåväl när jag lugnat ner mig bestämmer jag mig iallafall för att plocka upp mina nya tallrikar och muggar som jag köpt på semestern sagt och gjort. slänger in allt i diskmaskinen och sätter igång den och den är död, det visar sig att på något sätt har strömkontakten åkt ut på något sätt som sitter bakom min "gömma skräp hörna" Får efter mycket om och men i kontakten och får igång diskmaskinen. börjar att plocka ut de gamla tallrikarna och styr lite tills maskinen är färdig plockar då ut de nya rena tallrikarna och sätter in dem i skåpet och när jag ska stänga skåpet upptäcker jag att tallrikarna är för stora så det går inte stänga luckan….

efter det fick jag migrän, stoppade i mig en migräntablett och lade mig och sov en timma så nu sitter jag här på lite lagom dåligt humör och ett hus som ser ut som jerusalems förstörelse. Morr säger jag bara!

Annons:
kerstinjo
7/16/09, 10:43 PM
#1

Du fick mig att le i alla fall.Glad

 Kerstin 

 

Aviendha
7/16/09, 11:00 PM
#2

Huvva, låter som en dag man inte skulle ha öppnat ögonen på. Men jag måste även jag medge att det fick mig att flina lite ;)

isa
7/17/09, 12:32 PM
#3

Bromelia, det låter inget kul. Det var verkligen inte din dag. Men jag måste erkänna att även jag kunde inte låta bli att le, och fnissa när jag läste det. Du berättar så roligt.

Hoppas denna dag är bättre.

Citronmeliss
7/17/09, 9:58 PM
#4

Trist dag..Rynkar på näsan

Vad har du gjort av tallrikarna?Oskyldig

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

David
7/17/09, 10:36 PM
#5

Låter som en sådan dag då man gärna stannat kvar i sängen. Men måste erkänna som de övriga, att som du beskrev det så var jag också tvungen att småflina lite.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Citronmeliss
7/18/09, 3:50 PM
#6

Bromelia, du slängde väl inte tallrikarna i golvet nu, när du fick höra att vi hade lite kul på din bekostnad..Flört

Kram

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

Annons:
Bromelia
7/19/09, 5:30 PM
#7

Nu när jag själv läste det så kunde jag inte låta bli att flina lite jag oxå. Skrattande

Melissen tallrikarna får minsann stå kvar på bänken tills jag har ork att rensa ur något av mina andra överbelamrade kökskåp fast nu är ju iof sambon hemma så jag tror jag lämnar över det uppdraget till honom Flört lyckades lura honom att städa övriga huset oxå så nu känns det lite bättre tack och lov för kvinnlig list Oskyldig

Jenahbella
7/19/09, 5:36 PM
#8

fy för sånna dagar när de inte finns ett enda rätt!! stor kram till dig!!

Citronmeliss
7/21/09, 12:59 PM
#9

Bromelia.. vilken bra man!Flört

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

Bromelia
7/21/09, 6:49 PM
#10

lättlurad om inte annat Skrattande Han är jättebra för det mesta

Citronmeliss
7/22/09, 11:33 PM
#11

Det låter bra det!Skrattande

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

[YlvaP]
7/22/09, 11:35 PM
#12

Tummen upp

isa
7/23/09, 3:00 PM
#13

#7 kvinnlig list är bra att ha. ! Hi  hi hi.Får man fråga hur du lyckades lura honom?

Annons:
Bromelia
7/24/09, 7:09 PM
#14

#13 jag har en förmåga att lyckas få honom att tro att hans ideér och sätt att göra saker på är mycket bättre än mina men i slutänden så är det ju mina ideér han gör Skrattande

Upp till toppen
Annons: