Annons:
Etikettoff-topic
Läst 928 ggr
isa
7/16/09, 11:47 AM

OT-skåneresan gick bra

Hej. Jag var ju så orolig och hade ångest för hur jag skulle kunna räcka till åt alla på vår familjeträff i skåne. Vill bara meddela att resan gick jättebra. Alla dagar, var underbara dagar och alla var snälla mot varann.

Det som är så bra när barn är med är att dom ser till så att det händer massor med saker, man måste ha uppmärksamheten mest på dom, vilket var så skönt, för då låg inte fokus på mig som det jämt brukar göra annars innan syskonbarnen ´kom till världen.

Alla var tillsammans, och vi hade så himla mysigt.Det är skönt att se att min bror mår så bra därnere. Han är mycket lugnare i sin personlighet tillsammans med denna lugna, stabila skånetjej som han har träffat. Barnet har gjort att han har vuxit upp och blivit en ordentlig man. Han har heller inte druckit alkohol på ett år. (Min lillebror har också problem med alkoholen, precis som min far.)

Allt var jättebra tills bilresan hem, men det berättar jag i en annan tråd.

Annons:
[YlvaP]
7/16/09, 11:54 AM
#1

Vad kul att det gick bra på resan och att du fick njuta istället för att ha ångest hela tiden.

Citronmeliss
7/16/09, 11:59 AM
#2

Tänk, ibland oroar vi oss och har ångest över det som komma skall, eller det som kan komma..Obestämd

Sedan blir allt bra! Har vi då oroat oss i onödan eller var det bara positivt att det inte blev lika hemskt som vi befarade?

Tankar som jag tänker ibland..Skäms

Skönt att allt gick över förväntan isa!

Håller med dig om att barn (och även djur) kan hjälpa till med stämningen.

Det blir en helt annan "atmosfär" än utan dem.

Positivt …Skrattande

Glad över att din bror verkar må så mycket bättre med sin "nya" familjesituation!

En vuxen man är inte dumt..Glad

Oj, vad hände på bilresan..?

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

HannaM
7/16/09, 11:59 AM
Upp till toppen
Annons: