Annons:
Etiketterom-sajtenom-ifokus
Läst 2059 ggr
[aspie]
6/28/09, 6:27 PM

Trivselundersökning

En liten undersökning av hur ni medlemmar känner att ni blir bemötta här på psykologi.

Motivera gärna era svar Glad

OBS! Detta gäller INTE att rangordna de olika sajterna som finns på iFokus.

Annons:
Froddel
6/28/09, 7:11 PM
#1

Gillar både Psykologi och Bokstavsfolk, minst lika mycketGlad

flikkan77
6/28/09, 7:14 PM
#2

Det är med en liten marginal denna sajten vinner, kanske för att jag är mer aktiv här än på de andra sajterna. Trivs hur bra som helst, nästan inget är för känslig för att starta en tråd om. Glad

"You just have to belive…"

evrekaw
6/28/09, 7:33 PM
#3

Jag gillar flera sajter på i fokus… Vill inte rangordna dem som bättre eller sämre. De fyller var och en en funktion och är alla bra och trevliga på sitt sätt.

Goa människor finns det på alla sajter med… Har inte för avsikt att vara diplomat… Men jag kan inte rangordna…

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

AnneN
6/28/09, 7:50 PM
#4

Jag tycker att jag alltid blir mycket trevligt bemött både av de som är sajtvärd/medarbetare och alla underbara medlemmar.

Jag skriver kanske inte så jätte ofta här inne men läser nästan allt som skrivs och de gånger jag skriver så får jag alltid stöttande och uppmuntrande svar.

En sida som jag blir glad av att vara på helt enkelt.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

hus-musen
6/28/09, 10:10 PM
#5

jodå jag har alltid blivit trevligt bemött här.

Qui dormit, non peccat

 


Bromelia
6/28/09, 10:24 PM
#6

Jag har sagt det förut och jag säger det igen.

Alla ni härinne är underbara, omtänksamma, stöttande människor som aldrig tvekar att ge råd eller bara ge lite stöd, helt enkelt visa att man inte är ensam. ROS TILL ALLA!!! th_loveshower

Annons:
LenaR
6/28/09, 10:29 PM
#7

Jag förstår att ni är stolta över er sajt, värd och alla Medarbetare, och hade det bara stått "en av de trevligaste" i stället för "den trevligaste" hade ni fått högsta betyg av mej! Glad


En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

isa
6/28/09, 10:56 PM
#8

Jag skulle inte klara mig utan er. Förstår inte hur jag gjorde innan jag upptäckte denna sida och innan jag hade data. Men så var jag deppigare på den tiden  också.

Tack för att ni finns.

kram isa

Saga85
6/29/09, 2:32 AM
#9

Jag får väldigt positiva vibbar från er psykologimänniskor. Dock har jag varit väldigt inaktiv. Jag klarar inte av att vara stöd för någon, och känner därför att jag heller inte har någon rätt att söka stöd här.

Istället skickar jag en stor kram till er underbara människor!

HannaM
6/29/09, 2:35 AM
#10

#9 Äh rätt har man alltid, den dagen man orkar skriva stöd och råd till andra så gör man det=)

Musiken
6/29/09, 11:01 AM
#11

Kanner mig valdigt trevligt bemott :)

evrekaw
6/29/09, 10:28 PM
#12

#9 Varför skulle du inte få söka stöd här? Var och en väljer om, hur och när de ger eller inte ger stöd…

Du kanske inte orkar ge just nu… Men livet förändras… Ingen är konstant livet ut…

                               Skrattande

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Emelie-E
6/29/09, 10:38 PM
#13

#9 Så känner jag det lite också faktiskt.

Men jag trivs här inne, och det har jag gjort från första början =)

Annons:
David
6/29/09, 11:17 PM
#14

#9 och #13. Lite av min tanke när jag startade sajten finns på "Om sajten". Framförallt det här;

Man får ha med sig vad som helst hit, men det är heller inget krav att man har något speciellt med sig. Ställ frågor, läs om andras erfarenheter och dela gärna med dig av dina.

Alla har olika erfarenheter och olika möjligheter. Ingen är värd mer än den andra. Glad Att berätta om sitt eget mående, och hur man jobbar med det, kan vara nog så viktigt stöd för andra, som får idéer och tankar, och framförallt märker att det är flera som mår på samma vis.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Saga85
6/29/09, 11:44 PM
#15

Bemötandet blir bara bättre och bättre Flört

Kloka ord David. Det är väl dock rätt så möjligt att det där "ger jag inget är jag inget värd att få"-tänket är en rätt så vanlig känsla särskilt hos oss som är mentalt instabila Oskyldig Jag har börjat gå in här lite mer nu, och ska försöka mig på att skriva mer. Det ger ju så mycket att dels inte känna sig ensam, dels faktiskt kunna vara stöd/hjälp för sina medmänniskor.

Pialinn
6/30/09, 12:37 PM
#16

Ett stort tack till David som startat denna sajt!!! Synd att jag inte hittat den tidigare. Har inte varit i så stort behov av "hjälp" från andra tidigare. Ensam är stark!

Fast på senare tid har jag kännr att spiralen börjar vrida sej neråt, och då kom jag på att ute på nätet maste det bara finnas folk som jag. Har letat flera ggr men hittade inget tidigare.

Efter bara 2 dagar känns det som om jag har hittat hem.

Bara att kunna uttrycka sej om sina problem gör att det känns lättare och att sedan få resons på det hela känns fantastiskt.

Här hör jag hemma.

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Fladdra
6/30/09, 1:43 PM
#17

Den här sajten är trevlig, även om typ ingen pratar med mig.

LenaR
7/1/09, 12:15 AM
#18

#17 Vad menar du, har du blivit överhoppad i trådar? Sånt händer ibland!


En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

David
7/5/09, 3:36 AM
#19

Puttar upp om några fler vill svara. Tack tack…

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

ChristineL
7/5/09, 10:49 PM
#20

Jag är ny medlem här och tycker att jag blev jättebra bemött med min fråga. Men som Medarbetare på relationer är det klart att den sajten är trevligast ;)

Annons:
kerstinjo
7/8/09, 4:00 PM
#21

*putt*

 Kerstin 

 

Upp till toppen
Annons: