Annons:
Etikettundersökningar
Läst 1714 ggr
Hawknestgrove
7/23/09, 8:00 PM

test efterlyses!

Spatial intelligens

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
Hawknestgrove
7/23/09, 8:23 PM
#2

tack!

Your score on the test was average. It seems you have a good foundation of spatial skills, but have not mastered them.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Musiken
7/23/09, 10:04 PM
#3

Your score on the test was much lower than average. Skäms

LenaR
7/23/09, 10:10 PM
#4

#3 Va konstigt, blandar jag ihop dej med någon annan eller är inte du duktig på att teckna? Borde man inte få höga resultat på spatiala iq-test då? Någon som vet?


En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

Musiken
7/23/09, 10:13 PM
#5

#4 Jag ar ok pa att tecka. Har kan du se nagra gamla teckningar jag har ritat. Men jag ar verkligen usel pa allt som har med 3D att gora - forutom 3D-tetris! Jag skulle aldrig kunna bygga en lada pa egen hand pa bara ett forsok t.ex :S Men 3D-tetris gar som sagt skitbra, det kan jag sitta i timmar med :)

LenaR
7/23/09, 10:22 PM
#6

Dina teckningar är mycket bättre än "ok". Glad

Jag läste Gardners bok om "De sju intelligenserna" för ett bra tag sen, och där tror jag han sa att konstnärer får bra resultat på spatiala intelligenstester. Men jag minns tyvärr inte mer om det!


En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

Annons:
HannaM
7/23/09, 10:24 PM
#7

Jaag var normal=) Och kissnödig=p Skulle varit kul att veta vilka man hade rätt på.

JohannaEkroth
7/24/09, 12:18 PM
#8

Jaja, fattas det ena i en skalle så har man tydligen någonting annat.

Way to go! Your score on the test was well above average, meaning you have a very strong grasp of spatial skills.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

[aspie]
7/24/09, 2:29 PM
#9

#8 Wow BusHanna, det var inte illa Flört

LenaR
7/24/09, 3:02 PM
#10

Åh, förlåt mej, men nu måste jag skryta:

Wow! Your score on the test was the top of the charts, meaning you have an excellent repertoire of spatial skills.

Oskyldig


En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

[aspie]
7/24/09, 3:26 PM
#11

Grattis Lena, du fixade det oxå Flört

Musiken
7/24/09, 6:56 PM
#12

Men va fan.. Jag maste gora om det dar testet nar jag fatt nagra glas vin innanfor vasten tror jag. Det kanske gar battre da Flört

Hawknestgrove
7/24/09, 7:28 PM
#13

ja lite synd att man inte får veta vilka som var rätt eller fel.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
LenaR
7/24/09, 7:58 PM
#14

De vill väl tjäna pengar på sitt test! Och det kan jag förstå, det måste kosta en del att sätta samman bra tester.

#11 Du med? Glad


En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

Zaphix
7/24/09, 9:53 PM
#15

Average.. Trodde jag skulle vara bättre. Var bra på sånt sa de om mit ADHD, test iaf. :)

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

LenaR
7/24/09, 11:30 PM
#16

ADHD kan väl göra att iq-tester blir väldigt oförutsägbara? Ibland funkar det ibland inte?


En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

HannaM
7/24/09, 11:35 PM
#17

#16 det handlar nog om situation i så fall. Intelligensen är ju inte direkt olika vid olika tidpunkter=) men såklart är man i ett läga när man har ännu svårare än normalt att koncentrera sig så blir ju resultatet sämre än om miljjön är optimal precis som för vem som helst. Bara det att det är svårare att få till den optimala koncentrationen när man har adhd. Jag tror jag presterade högre på min utredning än jag hade gjort om någon bara slängt fram papprena framför mig vid ett annat tillfälle. Där var jag motiverad, hade bra stöd i utredaren och miljön var bra.

LenaR
7/24/09, 11:41 PM
#18

Tsss… Jag menade inte att intelligenskvoten steg och sjönk! Skrattande Utan som du säger, koncentrationen kan väl svikta ibland, även om testet inte går på tid. Så man kan få rätt rejält olika resultat vid olika tillfällen!


En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

HannaM
7/24/09, 11:45 PM
#19

Jo men så är det väl för alla=) Med eller utan adhd även om det är lite knepigare att hitta den perfekta koncentrationen när man har det.

LenaR
7/25/09, 12:07 AM
#20

Ja det kanske är så för alla!


En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

Annons:
HannaM
7/25/09, 12:12 AM
#21

Jag misstänker det men jag kan ju egentlgien inte svara, har bara erfarenhet av adhd=)

JohannaEkroth
7/25/09, 2:34 PM
#22

#10 Tungan ute

#16 Det handlar säkert om hur koncentrerad man orkar vara och hur stort intresse man har att paya attention. Jag kände mig rastlös och blev som vanligt stressad när jag körde fast på en av uppgifterna.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

[YlvaP]
7/25/09, 7:09 PM
#23

haha jag fick detta resultat

Your score on the test was much lower than average. Jag är dålig på sånt här.

Citronmeliss
7/27/09, 4:24 PM
#24

Your score on the test was much lower than average. Jag med..Flört

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

Upp till toppen
Annons: