Annons:
Etiketthumor
Läst 1518 ggr
David
7/4/09, 4:19 AM

Till alla tjejer/kvinnor på sajten!

Till skillnad mot normala kedjebrev så kan du inte förlora något, du kan bara vinna!!!! Skicka bara detta e-mail vidare till nio väninnor.

Instruktioner:
Packa ner din make/pojkvän/motsvarande i en stor kartong. Glöm inte att göra lufthål (om du känner dig snäll) och skicka honom till personen överst på listan.

Snart så kommer ditt namn att vara överst på listan och då kommer du att få många män.

Statistiskt så kommer det att finnas:
0,5 - 1 Mister World
2,5 - 3 Toppmodeller
463 Idrottsstjärnor
3 234 Sjövilda män
20 198 Män som gör allt Du begär
40 197 Män som står sig hela natten

Totalt så kommer du att erhålla 64 294 män som är mycket påhittigare, läckrare och mer potenta än skrothögen som du redan har. Och bäst av allt så kommer garanterat ditt originalpaket inte tillbaka till dig.

VARNING!
Bryt inte detta kedjebrev. En kvinna som gjorde det fick tillbaka sin man i samma gamla kalsonger men mycket elakare än förut efter att ha suttit i en papplåda i tre veckor. Dessutom så blev hon tvungen att skicka sin nya toppmodell, som precis hade flyttat in, till sin väninna. Du måste tro på
detta e-mail. Det är ett utomordentligt bra sätt att förbättra livet utan tråkiga fotbollsmatcher, jobbiga middagar och långa diskussioner om städning. Medan jag sänder detta e-mail så har kvinnan som är nummer sex på listan redan erhållit 837 män och hon har 452 oöppnade paket i hallen.

Med vänliga hälsningar,
En riktig väninna!

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Annons:
cillaj
7/4/09, 12:02 PM
#1

Hahaha, den va ju hur bra som helst.

Tack för den.Skrattande

Raderad
8/15/09, 11:49 PM
#2

Ha ha, den var ju bra XD

sayuri
8/15/09, 11:54 PM
#3

=)

[aspie]
8/16/09, 1:06 AM
#4

SkrattandeHE HE HE

Tavar
8/16/09, 1:37 AM
#5

Hur har du fått tag i detta när de är till kvinnor? XD

But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.

David
8/16/09, 2:50 AM
#6

#5. Hade nämligen tänkt att posta mig själv i en kartong och hoppas på turen att jag hamnar rätt. Tungan ute

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Annons:
villfungera
8/16/09, 12:11 PM
#7

Ska ge mig ut på jakt efter nån att packa ner! Hur svårt kan det va….måntroSkrattande

isa
8/16/09, 12:15 PM
#8

hi hi hiGlad

Tavar
8/16/09, 7:59 PM
#9

#6 Låter bra det XD Lycka till!

But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.

Upp till toppen
Annons: