Annons:
Etiketterom-sajtenom-ifokus
Läst 1754 ggr
David
2009-06-18 14:45

Snabbare iFokus?

Laddade ner Safari idag när jag uppdaterade iPhonen. Attans vad mycket snabbare iFokus går med Safari.

Har varit IE trogen, men, nu måste jag nog nästan rekommendera att ladda hem Safari.

Snyggare blev det också!

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Annons:
Aviendha
2009-06-18 19:46
#1

IE är överlag värdelöst enligt min uppfattning, allt går segare med det . Kör själv med firefox som jag trivs riktigt bra med, har inte testat safari - än.

David
2009-06-18 19:49
#2

Nu har jag bara kört Safari sedan i förmiddags, och är långt ifrån färdiglärd med alla funktioner, men det går väldigt mycket snabbare, och dessutom ser sidorna snyggare ut, oavsett vilken sajt det är.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Emelie-E
2009-06-18 19:54
#3

Här sitter jag med en seg skitdator med IE6. Det går inte snabbt kan jag tala om! Kan inte ladda hem någon annan webbläsare heller, så så länge min dator är sönder får jag stå ut med denna-.-

Hawknestgrove
2009-06-18 20:05
#4

JA jag kör också FF. Då kan man få katter på skärmen! URsäkta en dummer, men är inte Safari enbart för MAc?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

David
2009-06-18 20:08
#5

#4. Trodde det jag med. Eftersom det är Apple som tillverkar det, men nu i morse när jag skulle ladda hem uppdateringen av programvaran till iPhone så fick jag Safari på köpet till min PC, och jag gillar det skarpt.

Med IE tog exempelvis kattbild-tråden flera minuter att ladda, men Safari max 30 sekunder, och då är alla bilder i full storlek direkt.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Upp till toppen
Annons: