Annons:
Etikettbehandling
Läst 2139 ggr
David
6/26/09, 7:03 PM

Theralen

Ska vi ge oss på ytterliggare ett läkemedel? Theralen.

Inte heller beroendeframkallande.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Annons:
flikkan77
6/26/09, 10:56 PM
#1

Blir attans så trött av det.

Har det att ta vid behov men blir så trött av det att jag inte orkar göra mer än sova om jag tar mer än 0.5 ml. Har det dessutom i flytande form som det smakar starkt av som bara den…

"You just have to belive…"

Citronmeliss
6/26/09, 11:09 PM
#2

Det bra är att man ej blir beroende!

Tyvärr blir ju de flesta väldigt trötta och sega även dagen efter och ofta griniga och stingsliga.

Har träffat på fler än en som fått problem med att urinera vid regelbundet användande. Det är inte kul!

Min son blev ibland hyperaktiv och klättrade mer eller mindre på väggarna efter att han tagit det..

En inte helt ovanlig bieffekt, "snedtändning" som hans dåvarande läkare kallade det!Obestämd

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

Froddel
6/26/09, 11:09 PM
#3

Är det inte det som man kan bli så täppt i näsan av?

Citronmeliss
6/26/09, 11:14 PM
#4

Jag vet en person som blir det!

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

Froddel
6/26/09, 11:20 PM
#5

Ja, min pappa också!

David
6/27/09, 12:00 AM
#6

Jag klarade inte av Theralen. Först provade jag droppar, men av dem blev jag helt jättedåsig dagen efter. Sedan tog vi tabletter som är lättare att ge små doser av. Lika här, jättedåsig, framförallt dagen efter om jag tar dem till natten.

Theralen är dock en bra "akutmedicin", för vissa sjuksköterskor får administrera (dela ut) den, exempelvis om man kommer till psykiatriska akutmottagningen och mår jättedåligt och det tar en stund innan man får träffa en läkare.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Annons:
Rocktjejen
6/27/09, 12:07 PM
#7

Har också theralen droppar mot ångest,så om inte xanor skulle hjälpa så kan jag också ta theralen.Men låter helst bli för då skulle jag inte göra annat än o sova pga dåsigheten dagen efter.Är det skillnad alltså på droppar o tablett form?

flikkan77
6/27/09, 12:42 PM
#8

Jag blev väldigt torr i munnen den första veckan jag fick theralen med. Tungan var som klister och jag fick svårt att prata och småsluddrade ibland. Men det har försvunnit nu.

Jag får ta 4ml theralen om dagen men det blir oftast så att jag bara tar till natten eftersom jag blir så trött. Hade velat ha något annat…

"You just have to belive…"

Upp till toppen
Annons: