Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1255 ggr
kerstinjo
2009-06-15 10:08

OT. Semester.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag började min semester, fem långa veckor, och jag ska ägna mig åt min favoritsysselsttning.

Bada, bada och bada på alla möjliga ställen.

Lake Shore I Poster

På morgonen, på dagen, på kvällen och på natten.

Är det någonsom har tänkt på hur olika vatten känns mot kroppen?

Skogssjöar är min favorit, men Västkustens havsvatten är inte illa heller.

I nödfall duger poolen om Marodören och alla andra hundar kan flytta på sig lite. Den där lille skiten har fått för sig att poolen är hans.

På kortet; Quila.

 Kerstin 

 

Annons:
[aspie]
2009-06-15 11:43
#1

Önskar dig en skön semester Kerstin. Själv fryser jag bara jag tänker på att bada. Annars älskar jag västkusten. Flört

kerstinjo
2009-06-15 12:02
#2

Västkusten=Sveriges Framsida.Glad

 Kerstin 

 

flikkan77
2009-06-15 12:08
#3

Låter skönt att ha semester. Det är något jag kan sakna faktiskt, som sjukskriven har man ju "semester" jämt, men jag saknar känslan som finns den där första semesterdagen. Eller allra sista dagen på jobbet innan semestern.

"You just have to belive…"

[aspie]
2009-06-15 12:14
#4

Var på Västkusten varje sommar när jag var liten. Badade fiskade krabba m.m. Älskar fortfarande att ligga på en brygga och fiska krabba, he he.

flikkan77
2009-06-15 12:18
#5

Har bott på västkusten hela mitt liv tills förra sommaren. Glad

Saknar fiskmåsarna och lukten av hav som kom när det blåste mycket.

"You just have to belive…"

[aspie]
2009-06-15 12:24
#6

#5 Åhhh, precis det som är så rogivande och härligt. Och de frsika  havsvindarna i ansiktet. Det är såååå himla gött

Annons:
kerstinjo
2009-06-15 12:32
#7

Sol, vind och vatten.Glad

 Kerstin 

 

isa
2009-06-15 12:44
#8

Ja, vatten kan verkligen kännas olika. Det känns olika hårt och mjukt. Små skogsjöar brukade kännas mjukt har jag för mig. För övrigt kan nämnas att jag förlorade min oskuld på den vackra västkusten. SkämsVi var där på skolresa. hi hi hi

Jag badar inte mycket nuförtiden, men har varit som en fisk ivattnet. Jag minns att när det regnade blev vattnet varmare.

Jag önskar dig en skön semester och hoppas du får bada jättemycket.

Aviendha
2009-06-15 12:47
#9

Åh, bada! Älskar det men jag är så frusen av mig. Håller mig hellst till sjöar och tjärnar, det finn ju äckliga, förfärliga krabbor i haven!

Hoppas semestern bjuder på många sköna dopp!

Upp till toppen
Annons: