Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1252 ggr
Bromelia
6/13/09, 12:00 AM

gnugga rumpa

bara måste dela med mig av min knasiga lilla sköldpadda

Idag har hon flyttat in i sin nya bur och inspekterat alla nya växter bla ett paradisträd (Crassula Ovata) som hon har fattat ett väldigt tycke för.

varje gång hon går förbi den stannar hon, backar intill den och gnuggar rumpan emot den Skrattande sen går hon ett varv till i buren och upprepar samma procedur har suttit och skrattat i en kvart åt henne för hon ser så söt ut när hon gör det så det livade upp min dag otroligt mycket.

börjar fundera på om jag fått en sköldpadda med tvångsyndrom Flört

Annons:
kerstinjo
6/13/09, 12:09 AM
#1

Hon kanske är kär?Obestämd

 Kerstin 

 

Bromelia
6/13/09, 12:15 AM
#2

jag tror faktiskt att hon är det, har aldrig sett detta beteende förut.

eller så är det bara en bra växt att klia sig i rumpan med Skrattande

men jag tycker bättre om tanken på att hon är kär Flört

Aviendha
6/13/09, 3:22 AM
#3

Undrar vad det betyder? Har ingen koll på reptilers beteende Skäms Men det måste ha sett hysteriskt kul ut Skrattande

flikkan77
6/13/09, 8:09 PM
#4

Låter som en rolig sköldpadda. Har aldrig haft någon sådan själv men tycker att de är otroligt söta!

"You just have to belive…"

kerstinjo
6/13/09, 9:36 PM
#5

Mina kusiner hade en sköldpadda, en pudel och en katt. Hunden o katten tyckte det var jätteskoj att putta sköldpaddan mellan sig med tassarna.

Någon slags landhockey, antagligen kattens knäppa ide.Oskyldig

 Kerstin 

 

Bromelia
6/13/09, 11:11 PM
#6

hon är helt underbar hon brukar ligga på min mage och mysa och bli klappad på huvudet på kvällarna tills hon somnar (jag skämmer inte bort henne ett dugg Skrattande)

Kerstin på tal om sköldpaddor och katter så måste ni ju bara se det här The Killer Tortoise snacka om envis

Annons:
kerstinjo
6/14/09, 1:20 AM
#7

*fniss* dagens största leende!Glad

 Kerstin 

 

Upp till toppen
Annons: