Annons:
Etikettbehandling
Läst 1202 ggr
[YlvaP]
6/15/09, 4:17 PM

Neråt igen + fråga

Efter en ganska lång period av hypomani så försvann det sakta igår. Det var som om det bara rann av mig. Idag är jag inte alls hypoman utan det är underfär i normalläge- Var till psykiatrikern idag, ett planerat besök. hon höjde dosen Lamotrigin till 75mg och samtidigt sänkte hon Triptylen (heter något annat i Sverige men jag vet inte vad) till en tablett från två. Den hjälper mig med sömnen utan att vara en direkt sömntablett.

Hon nämnde att jag kunde ta alla mina tabletter på kvällen. Det är här jag glömde fråga henne och hon har ingen telefontid mera idag.Jag har ju tagit min dos idag på morgonen som jag brukar göra men jag tänkte faktiskt följa hennes råd och ta medicinen på kvällen. Har allergimediciner och multitabs med så det gör ju ingen skillnad heller när jag tar dom. Men det blir ju ett hopp från idag, morgon till imorgon kväll. Går det bra tror ni? Det blir liksom inte fel då?

Annons:
[aspie]
6/15/09, 4:28 PM
#1

Hej trippel, så kul att se dig här oxå Skrattande

Kan tyvärr inte hjälpa dig med ett svar men vet att det finns många här som kan Flört

*Kram till dig*

[YlvaP]
6/15/09, 4:34 PM
#2

Hej aspie. Japp jag tänkte komma hit och fråga för jag tror inte det passar in på bokstav. :p

flikkan77
6/15/09, 5:03 PM
#3

Jag har för mig att jag kunde vara lite yr i huvudet om jag missat min Lamotrigin en dag, men annars tror jag inte det gör något att det blir ett litet hopp i medicineringen.

Men jag kan ju inte säga säkert på hur du kan reagera. Glad

"You just have to belive…"

[aspie]
6/15/09, 5:08 PM
#4

#2 Du är ALLTID välkommen hit hur mycket du vill Flört

*Bamsekram*

[YlvaP]
6/15/09, 5:15 PM
#5

#3 tackar. Jag tog en halva tablett nu i eftermiddags (måste dela dom till jag kommer upp i 100) så det kanske hjälper lite.

#4 tackar. Kramar tillbaka.

flikkan77
6/15/09, 5:20 PM
#6

#3 Ja, det kan nog hjälpa en del. Hoppas det går bra för dig!

"You just have to belive…"

Annons:
Upp till toppen
Annons: