Annons:
Etikettoff-topic
Läst 912 ggr
David
5/29/09, 10:41 AM

Du är aldrig ensam...

Ibland när livet känns tungt och grått är det skönt att veta att det alltid finns någon som tänker på dig!

Bifogar ett litet fint bildspel.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Annons:
isa
5/29/09, 3:26 PM
#1

Det  verkar som ett fint bildspel. Fina ord av dig. Men jag kan inte titta på bildspelet och bara för det blir jag ännu mera nyfiken. Det känns som det är något jag behöver se just nu! dumma dator. Jag får bara "file not found" när jag ska öppna bildspelet.

David
5/29/09, 3:46 PM
#2

#1 Tror du måste ha Winzip eller något annat packningsprogram för att packa upp filen.

Är nästan helt säker på att du gillar det…

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

isa
5/29/09, 6:32 PM
#3

#2 jag har b.l.aFirefox, internet explorer och adobe flash reader.  Synd.Fast dem jag räknat upp nu, kanske inte är "packningsprogram" ??Skäms

Hur som helst, det där Winzip har jag ej.Och min hårddisk är ganska liten, så den vill inte att jag ska ha så många program.

David
5/29/09, 6:36 PM
#4

Jag kan maila över den opackad om du PM:ar mig din mailadress… Tror att speciellt du skulle tycka om den här. Flört

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Hawknestgrove
5/29/09, 7:26 PM
#5

haha den var bra!!!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

isa
5/29/09, 11:21 PM
#6

#4 jag skriver min mailadress till dig i ett PM! Nu blir jag nyfiken!

Annons:
isa
5/29/09, 11:39 PM
#7

Näe David! Det går inte i alla fall! Min dator vill inte öppna den här typen av fil, för den kan vara skadlig, står det nu i min dator.Jag har provat med alla programmen som jag har.

Det är tydligen inte meningen att jag ska få se det här . Nu får jag förbli nyfiken……………………grrrrrrrrrr……..Rynkar på näsan

Upp till toppen
Annons: