Annons:
Etiketterom-sajtenom-ifokus
Läst 1463 ggr
isa
5/29/09, 3:31 PM

varför blir det så här?

Hantera inlägg Visa bild OT/respektera de äldre! Var så vänlig att tala till mig på ett hövligt och äslkvärt sätt utan att höja rösten och utan att på något sätt irritera mig. Hos människor i min ålder kan invändningar, motsägelser och annat taktlöst prat framkalla ökat blodtryck och för mycket magsyra. Då kan jag lätt bli otrevlig Ametist isa 2 287 iFokus-poäng Logga ut Meddelanden Till gästboken Mina genvägar Min personliga sajt Mina inställningar Mina inlägg Presentera er!!! =) fy tusan vilken skit ångest ja… Vilka tv-program minns du? Visa fler inlägg * SUPPORT * Datorn

VArför blir det så här när jag ska läsa Aspies inlägg "respektera de äldre". Är min dator också förkyld eller?

kan någon hjälpa/ förklara för mig?

mvh isa

Annons:
David
5/29/09, 3:48 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

För mig blir det helknepigt. Får inget text alls, bara upp min kontrollpanel-ruta. Trodde att Aspie retades med mig, men så är det kanske inte…

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

kerstinjo
5/29/09, 4:23 PM
#2

ASPIE!!!! Du får ju inte reta äldre personer!Tungan ute

 Kerstin 

 

isa
5/29/09, 6:30 PM
#3

#1 Jaha, ok. Då är det inte bara hos mig , det blir konstigt då.

Då är det kanske Aspie, som retas med ossFlört

David
5/29/09, 6:37 PM
#4

Tror det är Aspie som hittat på något bus här. Så vi ska få tänka lite extra såhär på fredageftermiddagen… Skrattande

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

ANNIA
5/29/09, 8:02 PM
#5

Nej då, är nog inget medvetet påhitt.

Så där blir det om man får med sig felaktiga koder när man kopierar in nåt.

Hon har en likadan tråd inne på bokstavsfolk och den är ok så hon får göra precis likadant här så blir det ok.

Så enklast är om aspie gör en ny tråd utan kopiering.

Lägga till att det ser så ut i IE men med firefox funkar det.

David
5/29/09, 8:55 PM
#6

#5. Jodå, förstod det… Tänkte att Aspie skulle hinna gå in i den här tråden så man kunde retas lite Flört

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Annons:
[aspie]
5/29/09, 9:44 PM
#7

Men ojdå, jag som kollade att den var ok, men det blev visst knas ändå,  Förvånad hmm, ska genast kolla upp detta! Sorry Skäms

David
5/29/09, 10:00 PM
#8

#7. Jag tog bort den, så lägg gärna upp det igen.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

[aspie]
5/29/09, 10:11 PM
#9

Har gjort det redan David, och du har PM från mig

Veyla
5/30/09, 2:18 PM
#10

Nu funkar det iaf;)

Upp till toppen
Annons: