Annons:
Etiketterom-sajtenom-ifokus
Läst 1460 ggr
David
5/12/09, 7:21 PM

Nu är vi 500 medlemmar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Precis för en liten stund sedan klev vi över en magisk gräns då den 500:de medlemmen registrerade sig! Glad Glad

Tårtkalas!

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Annons:
zmulan
5/12/09, 7:25 PM
#1

Cool nice

//Zmulan

Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/

Hawknestgrove
5/12/09, 7:27 PM
#2

Så kul! grattis till Psykologi

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

flikkan77
5/12/09, 7:51 PM
#3

Oj!! Tänka sig! (Men… var är alla? De syns ju inte… Oskyldig)

"You just have to belive…"

David
5/12/09, 7:53 PM
#4

#3. Hur ska vi locka dem att faktiskt våga skriva något? Kan skicka ut ett massmeddelande, men vad ska vi skriva för att få "igång" alla? Obestämd

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

flikkan77
5/12/09, 7:56 PM
#5

#4 Nä, det är lite svårt det där… Tror detta är ett forum där man antingen kastar sig in i problem på en gång eller smyger i kulisserna ett tag innan man vågar.

Det kan ju trots allt vara rätt känsliga och allvarliga saker som det pratas om här.

"You just have to belive…"

David
5/12/09, 8:01 PM
#6

#5. Du har så rätt så. De dyker nog upp när de känner sig redo.

Ändå har vi bra aktivitet här, även om man jämför med andra sajter som tar upp allt och inget. Glad

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Annons:
flikkan77
5/12/09, 8:11 PM
#7

#6 Ja, vi ska nog inte klaga på aktiviteten inte. Tycker vi är rätt duktiga på att skriva inlägg faktiskt. Glad

Det enda jag skulle kunna vara rädd för är väl att nya inte riktigt vågar sig för att vi som varit med ett tag är så familjära med varandra på nått sätt. Så kände jag det lite i början. Alla verkade känna alla, fast det gick snabbt över när jag väl kom igång och skrev nått.

Så ni nya! Man kommer in i gänget fort här bara man vågar börja!Flört

"You just have to belive…"

patti2
5/12/09, 9:12 PM
#8

Ja lite så upplever jag det faktiskt, att ni är som ett gäng kompisar som skriver till varandra. Men nu har jag vågat mig på att börja skriva lite och så farligt var det faktiskt inte, för ni är väldigt välkommnande och förstående.GladFlört

David
5/12/09, 9:20 PM
#9

#8. Jättekul att höra! Vi är inte ett dugg farliga, och ingen kände varandra innan. Här är alla otroligt välkomna in i gemenskapen!

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

[aspie]
5/12/09, 9:24 PM
#10

Kul ju Skrattande

Men säger som flikkan, var är alla dessa 500 medlemmar. Skulle vara intressant att få statistik på hur många som är aktiva av dessa 500Obestämd

flikkan77
5/12/09, 9:41 PM
#11

Kul att du vågar vara med patti2! Det är ju alltid så att första steget är det värsta! Glad Hoppas du ska fortsätta trivas med oss.

"You just have to belive…"

Emelie-E
5/12/09, 9:54 PM
#12

#8 Till och med jag, som har varit medlem här ett bra tag känner så. Att alla känner alla och jag är utanför.
Men det är väl så det är, det enda man kan göra själv är att hoppa in och bara skriva.

Hawknestgrove
5/12/09, 9:57 PM
#13

Inte är du utanför! jag kännr inte många här inne, egentligen bara David, från vår karriär som Medarbetare på Hittekatter. Vi blev kickade samtidigt för samma sak….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
David
5/13/09, 12:15 AM
#14

Aspie, gjorde en undersökning för ett litet tag sedan om vart folk bodde (lite baktanke), har för mig att runt 30-40 svarade, så det är väl de mest aktiva.

Men titta på nästan alla sajter, det är ett fåtal som skriver mycket, trots att sajten har många medlemmar.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

[aspie]
5/13/09, 11:46 AM
#15

#14 Tror många bara är ute efter att snoka. Det kanske var ett fult ord förresten, sorry Skäms Jag kanske är personlighetsstörd ändå?Obestämd

[aspie]
5/13/09, 11:47 AM
#16

#8 Patti2, så kul att du börjat skriva och du är hjärtligt välkommen Glad

patti2
5/13/09, 11:50 AM
#17

Tack! Glad

isa
5/13/09, 9:54 PM
#18

Oj vad många!

#8Hjärligt välkommen säger jag också till patti2 !

#12 Emile-E:

Vad ledsamt att du känner dig utanför. Det måste vi ändra på! Så får det inte vara.

Jag tror jag varit medlem cirka ett år, eller är det 2 år ? det står någonstans, men jag hittar inte det just nu.Men jag kom snabbt in i detta varma, snälla och förstående gäng. De är jättebra lyssnare och ger goda råd tycker jag.

Emelie-E
5/14/09, 12:35 AM
#19

#18 Mig spelar det egentligen ingen roll. Det är bara det att ibland när man känner sig nere så vill man gärna känna sig välkommen att skriva här. Men det är väldigt ofta jag drar mig för att skriva, för att jag ofta känner mig osynlig och inte tillräckligt "inne i gänget".

Men jag funderar på att gå ur här ändå. Så det spelar ingen roll, för min del då.

kerstinjo
5/14/09, 1:35 AM
#20

#19 Du är så välkommen Emelie. Jag läser allt som skrivs här inne även om jag inte kommenterar det. För mig är du en i gänget, du som alla andra.

 Kerstin 

 

Annons:
[aspie]
5/14/09, 2:38 PM
#21

#19 Emelie, jag förstår hur du menar för jag funkar och känner precis som du även om andra säger motsatsen till mig.

Du ÄR med i gänget även om du inte känner så och så har du en så himla gullig Avatar så stanna kvar hos oss är du snäll. Vi tycker ju om digFlört

Hawknestgrove
5/14/09, 2:41 PM
#22

Tssss varför ska du gå ur? Alla har vi dagar som är trista och fel. ÄVen du. OCh alla här känner dig lika lite eller lika mycket. Så blikvar här lilla vän! V behöver  såna som du!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

David
6/4/09, 10:58 AM
#23

550 medlemmar just nu. Det går fort i vår värld Glad

Är jätteglad att medlemsantalet ökar så snabbt. Tror fler och fler kommer att våga skriva lite här efter att de läst intressanta trådar, och ser att vi inte är så farliga, bara lite småknäppa ibland Flört (åtminstone sajtvärden)

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Citronmeliss
6/4/09, 11:05 AM
#24

550 tänka sig!Glad

Tänk "snart" firar vi 1 år!Flört

Undra hur många medlemmar vi är då?Tungan ute

Hoppas att ni alla känner er välkomna för det är ni verkligen!

Kram till er alla! (även vår knäppa sajtvärdOskyldig)

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

flikkan77
6/14/09, 6:44 PM
#25

När kommer 1-års dagen? Fylla år är ju alltid roligt!

"You just have to belive…"

Hawknestgrove
6/14/09, 8:56 PM
#26

Åh då har du gått om mig va? (avundsjuk)

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

kerstinjo
6/15/09, 12:05 AM
#27

#24 När då?Obestämd

 Kerstin 

 

Annons:
David
6/15/09, 1:38 PM
#28

8 augusti blev sajten officiell. Så… Glad

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Jenahbella
6/15/09, 3:16 PM
#29

va roligt! :) grattis!

David
6/15/09, 3:19 PM
#30

Några få dagar efter min födelsedag. Verkar som jag "fick" grundstommen till sajten som födelsedagspresent! Skrattande

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

David
6/16/09, 8:12 AM
#31

572 medlemmar idag. Hur många är vi den 8 augusti?? Någon som vågar sig på att gissa?

Närmast får ett pris av mig! (ett riktigt sådant!)

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

David
6/16/09, 8:14 AM
#32

Förresten, Gunilla! Nix, du har lite över 600 medlemmar. Men snart så… Tungan ute

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Hawknestgrove
6/16/09, 9:19 PM
#33

Åh, har jag? Kul!

David, mailar dig eom en sak nu!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Musiken
6/16/09, 9:42 PM
#34

Jag gissar pa 632 medlemmar den 8e augusti :)

Annars sa kanner jag mig valkommen ocksa, trots att jag hittills bara skrivit ett fatal inlagg och mest gnallt.

Annons:
David
7/3/09, 2:03 PM
#35

Tjopp hopp! 600 medlemmar nu! Skrattande

Någon mer som vågar gissa sig på medlemsantalet den 8:de augusti? Pris väntar som sagt den som gissar rätt/närmast.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Jenahbella
7/3/09, 2:27 PM
#36

grattis :D

HannaM
7/3/09, 4:26 PM
#37

jag tror på 657 medlemmar åttonde augusti=)

LenaR
7/3/09, 10:17 PM
#38

641 blir vi!


En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

Jenahbella
7/3/09, 10:34 PM
#39

638 tror ja :D

Upp till toppen
Annons: