Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1710 ggr
Veyla
2009-06-07 18:34

Jag får tacka för mig.

Tyvärr är jag ej Medarbetare längre pga min moraliska ståndpungt. Jag ville bara tala om helt offentligt att jag inte lägre är Medarbetare. Det har varit kul och lite som ett andra hem. Men allt gott har väl ett slut antar jag.

Tack för mig!

Annons:
[aspie]
2009-06-07 18:36
#1

Så tråkigt att det blev så här Veyla. Jag hoppas du blir kvar på sajten i varje fall.

*kram*

flikkan77
2009-06-07 18:38
#2

Jag vet ju inte alls vilken moralisk ståndpunkt som orskade detta men jag håller med aspie, du kan väl vara kvar på sajten för det?

"You just have to belive…"

Veyla
2009-06-07 18:41
#3

Nepp! Jag tycker om den här sajten alldeles för mycket för att klara av det känslomässigt. Förmodligen kommer jag inte finnas kvar på iFokus över hvud taget då psykologi igentligen var den enda sajten jag är här för.

Nu när jag blev så sårad tror jag inte jag klarar av det, Då David är Sajtvärd har jag inte mycket att komma med så jag antar jag får ta avstånd. Jag tycker fortfarande om David Och vill inte att han ska ta detta som något offentligt klagomål eller något sådant. Jag vet bara inte om jag har kraft nog att trottsa mig själv.

Men du har ju min mail Aspie. Du kan alltid nå mig där…..

[aspie]
2009-06-07 18:44
#4

Sorgligt Veyla. Kanske du får lust och kraft att komma tillbaka längre fram i tiden.

Ja, jag har din mailadress så vi håller kontakten Flört

Veyla
2009-06-07 18:47
#5

#2 Nej, min moraliska ståndpungt handlar om hur man ska hantera vissa situationer som tydligen jag skulle tala emot hela sajtens grundidé. Så jag ser ingen givande framtid här nu längre.

Yeay
2009-06-07 18:50
#6

#5 Är det pga det du skrev i min tråd som du ej längre får vara Medarbetare? =( Hoppas verkligen inte det, känner mig sjukt dum…

Annons:
David
2009-06-07 18:53
#7

#6. Beslutet jag tog grundar sig inte i din tråd, utan två olika tankar om sajtens grundidé, där jag som Sajtvärd har ett juridiskt ansvar. Så du ska absolut inte känna dig dum eller skuldfylld över detta.

kram David, sajtvärd

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Yeay
2009-06-07 18:56
#8

#7 Okej, vad bra.

Veyla
2009-06-07 18:57
#9

#6 japp, exakt det. Men det är helt och hållet mitt eget fel. Jag kan reglerna för sajten men tråttsar dem ändå för att jag har en annan åsikt. Jag har tagit upp detta tidigare på Medarbetare sidorna. Då har alla sagt att jag är helt okej. Men tydligen så blev det för mycket denna gången. Jag försökte censurera mig, men det dög ej.

Detta är inte och kommer aldrig bli ditt fel Yeay. Jag har enbart mig själv att skylla på. Jag har hela dagen varit på gränsen till sammanbrott och när inget jag skrev eller gjorde dög så blev det helt enkelt för mycket för mig. Jag gjorde ett snesteg och det är allt som behövs. Thats life! Det är inte första gången för mig och lär absolut inte bli sista gången.

Som dem säjer "gör om, gör rätt!" Jag kommer hitta nya saker att leva för och nya saker att syssla med. Jag överlever nog alltid detta.

Veyla
2009-06-07 19:00
#10

Som jag sa i arbetstråden, Jag är en sådan som hällre säjer upp mig än arbetar under förutsättningar jag inte klarar av.

isa
2009-06-07 19:03
#11

Nämen, vad tråkigt. Du som alltid varit så klok. Jag vill att du ska vara kvar här ändå. Men kan förstå dig om du inte klarar det.

Många varma kramar från isa.

Veyla
2009-06-07 19:04
#12

Tack alla för era varma ord.

Citronmeliss
2009-06-07 19:07
#13

Klart att du hittar nya saker att leva för Veyla, men det är mycket tråkigt att det blev så här.

Ja, det stämmer, du vet Davids ståndpunkt så det är inte mycket mer att säga om det.

Men, jag kommer att sakna dig här, det vet du!

Vi har ju vår täta kontakt ändå så jag får också lära mig att överleva detta! 

Kram

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

Annons:
[Komar]
2009-06-07 23:09
#14

jag fattar inte. vad har du gjort fel? vilka regler har du trotsat?

Har någon kastat ut dig?

David
2009-06-08 03:01
#15

Jag som Sajtvärd tog det svåra beslutet idag. Som Medarbetare har man ett större ansvar än "vanliga" medlemmar, framförallt att följa skrivreglerna och föregå med gott exempel.

Psykologi iFokus är en speciell sajt, och har därför lite högre krav på medarbetarna.

Det här var mitt första beslut och ingripande som Sajtvärd, och jag hoppas verkligen att jag slipper gå in som rollen av Sajtvärd även i fortsättningen.

Sajten är till för alla, men det slutliga, och juridiska ansvaret vilar på mig.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

inisklo
2009-06-09 14:13
#16

Veyla…

När jag läste var du har skrivit tråden NATIONALDAGEN…tänkte jag hur..kan..får..en sajt medarbetare skriva så???

Till mig var det lite för mycke,att läsa så som du har skrivit..när du ändo varit Medarbetare.

Har bara tänk o läst tråden så här efter,  o märkt att ingen har reagerat..men..men..

Om det har varit tidigare så ,att du har skriv typ så också,så tycker jag,att DavidE har gort helt rätt.Han bär den största anssvar osv.

Du är duktig,men låt inte "dumheten"komma mellan det som du skriver o svarar till andra.Den kapasitet som du har kommer du långt här i livet om du förvallttar den rätt.

ALL LYCKA TILL DIG HÄR I LIVET..O HAKAN UPP…

Mvh inisklo…o tack

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: