Annons:
Etiketterom-sajtenom-ifokus
Läst 1377 ggr
David
2009-05-04 14:32

Poängsystemet

Vad har du för uppfattning om poängsystemet med iFokus-poäng beroende på hur aktiv man är?

Är det bra? Leder det till att många skriver "onödiga" kommentarer eller trådar (inte just på den här sajten, peppar peppar).

Kommentera gärna!

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Annons:
David
2009-05-04 14:38
#1

Jag valde varken eller.

Kan säkert sporra en del att vara mer aktiva, men för min personliga del så skriver och svarar jag på det jag vill, oavsett om jag får poäng eller inte.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

[aspie]
2009-05-04 14:45
#2

Jag svarade samma som Du David och hade dessutom samma svar så nu slipper jag skriva det. TACK

Aviendha
2009-05-04 15:14
#3

Tänker inte så mycket på det mer än att man hajjade till vid stenbytet. Iofs märks det att man tappar en hel del om man inte är aktiv på ett par dagar, eller så säger det bara att jag är överdirvet aktiv i vanliga fall Oskyldig

Link-
2009-05-04 15:21
#4

Varken eller. Jag tror inte att det leder till många onödiga trådar. På de flesta sajter finns ju lektrådar där man kan samla mycket poäng på kort tid, då ter sig nog trådstartar-samlande aningen trögt. Onödiga kommentarer… Vad är det?

flikkan77
2009-05-04 15:24
#5

Jag är negativ till det. Det går bättre och bättre, men jag jagar lätt poäng. Tror dock inte jag skriver så mycket onödigt men försöker vara så aktiv som möjligt vilket faktiskt bli lite jobbigt…

"You just have to belive…"

zmulan
2009-05-04 15:40
#6

Jag svarade varken eller. Jag bryr mig inte om poängen alls, jag är aktiv när jag är aktiv vilket verkligen pendlar då mitt liv är väldigt kaosigt jus nu.

//Zmulan

Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/

Annons:
inisklo
2009-05-04 18:34
#7

Jag är negativ till det för det känns så som folk skulle tävla med varandra,samtidigt det gör inte mig nåt.Jag läser mycke va andra skriver ha många sjater som jag tycker om.Jag skriver när jag känner för det.Jag vet själv hur aktiv jag är o det räcker åt mig.O data värden är ej mitt livs viktigast sak.

hus-musen
2009-05-04 22:11
#8

Känner mig rätt positiv faktiskt, men bryr mig inte särskilt mycket om stenarna och kollar aldrig på andras. Det enda som visar är hur mycket för mycket tid jag spenderar vid datornGlad

På rattor.ifokus har vi bestämt som så att folk som startar onödiga trådar eller spammar blir avstängda eller får skrivförbud på vår sajt. Så de är inga problem där heller=)

Qui dormit, non peccat

 


isa
2009-05-05 21:26
#9

I början när poängräkningen kom, blev jag stressad. Tycker inte om poängräkning. Men nu bryr jag mig inte så mycket.

flikkan77
2009-05-05 23:34
#10

Denna tråden startade om mitt poängjagande. Typiskt! Oskyldig

Men det är bara 1500 poäng kvar till nästa nivå… om jag inte räknar fel, för siffror är inte min starka sida.

"You just have to belive…"

Hawknestgrove
2009-05-06 19:59
#11

jag svarade negativ. Jag gillade det förra bättre.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: