Annons:
Etikettundersökningar
Läst 1026 ggr
David
2009-05-18 08:01

Hur har du sovit i natt?

Hur har din natt varit? Sovit gott eller varit uppe hela natten?

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Annons:
David
2009-05-18 08:08
#1

Inte en sekunds sömn, hittills. Nu börjar jag bli trött, men får inte somna nu, har mycket att göra idag. Rynkar på näsan. Har under veckan som gått tittat igenom 4 säsongen av The Shield. Har två säsonger kvar på DVD, den 7:de är inte släppt än. Tur att jag har dessa serier som kompisar under nätterna.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Tavar
2009-05-18 14:11
#2

Den här och förra veckan har jag faktiskt lyckats sova ganska, lagt mig i tid och inte vaknat allt för sent, men har istället haft mardrömmar nästan varje natt -_-''

But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.

[Tassy]
2009-05-18 14:27
#3

Det börjar vända nu, sover skapligt bra nu. Har varit väldigt mycket stress och kaos på senaste, vilket har gjort min sömn till en katastrof Rynkar på näsan

David
2009-05-18 14:31
#4

Nu måste jag hålla mig vaken till ikväll. Ska snart iväg. En timme på sjukhuset, sedan upp till kommunen och hämta nyckel, iväg till Länsstyrelsen, och sedan till Vännäs och ta lite kort och handla. Hem hit en snabbis, iväg till vårt centrum, och sedan är jag fri för kvällen.

(tänkte lägga upp några kort sen här, på en plats som jag älskar, eller älskade)

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Hawknestgrove
2009-05-18 19:43
#5

Sovit så bra man kan med stödskenor upp över armbågarna och ner över händerna…….

http://www.akademiska.se/templates/page____29221.aspx

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

kerstinjo
2009-05-18 20:46
#6

Sover som vanlig bra. I ett iskallt och kolsvart sovrum.

 Kerstin 

 

Annons:
Citronmeliss
2009-05-20 13:13
#7

Sov egentligen riktigt gott de första timmarna tills min lilla vovve väckte mig för att hon behövde gå ut.

Tände inte lampan då jag ej ville väcka min far som hälsar på och som sov gott i samma rum som jag!

Såg därför inte att "grinden" (som jag ibland har för djuren) var halvstängd!

Traskar rakt in i den, välter eländet och ramlar med ett brak i ut i hallen!

Där fick jag för att jag inte tände lampan, slog mig ordentligit och Pappa vakande så klart!Skäms

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

isa
2009-05-20 13:35
#8

Sov , men inget bra. Mardrömmar om eldsvådor. Värk, vet ej hur jag ska ligga ner.Katt som är vårpigg och tycker man ska leka mitt i natten………..

#7 Oj! hoppas du inte slog dig allvarligt. Typsikt när du bara skulle vara omtänksam!

Citronmeliss
2009-05-20 13:43
#9

Tack för omtanken isa!Glad

Nja, jag fick ordentligt ont i mina höfter och knä, men de värker ju alltid ändåOskyldig

Jag varken stukade eller bröt något så jag är allt nöjd!Flört

Trist med mardrömmar och värk, isa!
positivare med busig kisse då.Tungan ute

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

David
2009-05-20 14:02
#10

Melissen! Måste säga att mitt i allt ditt elende så var jag tvungen att småle lite. Din omtanke om att inte väcka din far blev av lampan motsatsen, han vaknade av en smäll istället. Tror det var mer chockartat än om en lampa tändes… Flört

Jag har inte sovit alls, eller, vaknade halv 12 igår, och ska försöka hålla mig vaken tills ikväll. Även fast det är ljust dygnet runt här (så egentligen vet man inte om det är dag eller natt om man tittar ut), så vore det skönt att få in rätt dygnsrytm.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Citronmeliss
2009-05-20 14:16
#11

Glad om jag fick dig att småle, David Skrattande

Kände mig som en idiot när jag nästan skrämde vettet ur min far istället för att tända en lampa!Skäms

Jobbigt när dygnsrytmen blir rubbad så.

Samtidigt som det låter härligt på ett sätt med det "eviga" ljuset, förstår jag att det måste kännas märkligt för dig som ej är van!

Undra om man någonsin vänjer sig, om det är väldigt individuellt som så mycket annat här i livet!?

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

isa
2009-05-24 14:09
#12

Sovit jättedåligt och lite inatt. Jag som vaknade så bra igår efter 10½ timmars sömn. Så vill jag att det ska vara varje dag! Inatt blev det bara 5-6 timmar. Då blir värken värre, när jag sovit lite.

Den idiotiska elefanten* ovanför mig väckte mig 01.30, sen kunde jag inte somna om, förrän vid 5-tiden och vaknade 08.30.

*jag har ju pratat med honom en gång förut, att han får inte klampa omkring sådär och spela tennis inomhus! särskilt inte på natten! jag fattar inte att folk inte kan ta hänsyn och respektera varandra. Det är därför jag inte kunde somna om för jag blir så upprörd på honom. Det är nog dags att prata med honom igen, jag sade nog till honom på ett för snällt sätt förra gången, då var klockan också 01.30 på natten och han öppnade med schorts och gympadojjor och höll i ett tennisracket…………………………..

David
2009-05-24 14:13
#13

Slocknade i soffan tidigt igår kväll, tror klockan inte ens hann bli 21.00. Och det resulterade i att jag vaknade runt 3-tiden i morse och hade rätt rejält ont i ryggen. Så nu är jag supertrött. Men kan inte lägga mig än, då vänder jag dag till natt igen, jag som kämpat att vända det rätt.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Annons:
Musiken
2009-05-24 14:17
#14

Sov inte alls, och inte igar natt heller. Ar alldeles for arg for det!

Upp till toppen
Annons: