Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1534 ggr
David
4/26/09, 12:18 PM

OT. Rysk beundrare

haha… Alla får väl kedjebrev eller spam ifrån olika ryska kvinnor där de skickar med tjusiga bilder på sig själva.

En av killarna som sat vak åt mig hade också fått ett sånt, men bestämde sig för att svara. Och jag gjorde det också när jag kom hem.

Jäklar, blir ju bombad med mail nu ifrån henne, nog finns det någon där allt, men, det går lite fort. Hon vill gärna till Sverige, och har redan föreslagit giftemål! Skrattande

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Annons:
isa
4/26/09, 1:17 PM
#1

ojdå! Men det var väl trevligt. ? ( skämt) Giftermål redan? Lycka tillFlört

Tavar
4/26/09, 2:17 PM
#2

Fy XD även om jag träffat en person skulle det ta år innan jag började fundera på giftemål. Tror hon vill bort från ryssland Flört

But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.

Hawknestgrove
4/26/09, 4:51 PM
#3

Spring för livet, David! De där ryskorna är duktiga på att dra pengar där det finns! SNArt får nog både du och din ompis mail om hur synd det är om deras mamma eller nåt, snyft, snyft …..JAg vet, min förre detta gick på den ryska niten efter att vi hade separerat! Bidde dyrt……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Veyla
4/26/09, 8:35 PM
#4

#3 Det finns nog trevliga rysska kvinnor med ;)

Men jag håller med David, Jag har själv blivit grundlurad på nätet. Det är inte alltid vänner är just vänner.

………Fast det är ingen rysk kvinna som vill ha mig *snyft* SkrattandeOskyldig

David
4/26/09, 8:43 PM
#5

Absolut Veyla, på riktigt har jag också blivit riktigt grundlurad av folk jag trott varit vänner.

Men just den här ryska kvinnan, haha, svarade bara för att vi just hade pratat om det, och jäklar va påstridig hon är. Lite kul faktiskt. (och ja, jag tar det inte seriöst, tänker inte bjuda hit någon ryska för giftemål Flört)

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

[aspie]
4/26/09, 8:45 PM
#6

Risken för att du David skulle bli riktigt grundlurad och bli trippelt sårad och bedragen är mycket stor när det gäller sånt här. Hoppas du inte går vidare med denna ryska. Jag vet hur känslig du är och vill inte du ska råka illa ut.

Annons:
Veyla
4/26/09, 8:56 PM
#7

#5 det låter bra David Glad

David
4/26/09, 8:59 PM
#8

haha… Ni kan vara fullständigt lugna. Jag må vara lättlurad, och väldigt lätt att såra, men det här är på helt annan nivå. Sitter mest och skrattar, och är helt övertygad om att det inte är någon seriös människa där bakom. Och om det är så, så är det väldigt sorgligt, men absolut ingenting för mig.

Fick f.ö. ett mail nyligen med lagom lättklädda bilder för att påskynda vårt giftemål Flört

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Veyla
4/26/09, 9:02 PM
#9

"Fick f.ö. ett mail nyligen med lagom lättklädda bilder för att påskynda vårt giftemål"

Undrar vilken bild av svenska män dem har i ryssland?ObestämdTungan ute

[aspie]
4/26/09, 9:08 PM
#10

Bra David att du bara har lite roligt och inte tar det allvarligt Flört

Veyla! Ryskor kanske har samma bild av svenska män som många andra män i andra länder har om den svenska fina flickan som de tror är lättfotad Obestämd

Veyla
4/26/09, 9:15 PM
#11

#10 ja, i ärlighetens namn är nog svenska män mer lättfotade än svenska kvinnor. Så ryskorna kanske har rätt Tungan ute

Det är ju inte precis vi som vill ha en trygg tillvaro som syns utåt!

Rocktjejen
4/27/09, 1:10 AM
#12

Även jag som är tjej har fått från en rysk tjej som heter Olga bild följde med också Flört

jag tror att det förekommer bluff och att det egnetligen handlar om pengar.

Kram Eva

David
4/27/09, 1:30 AM
#13

#12. Självklart. De skimmar väl av nätet och skickar till en massa mailadresser. "Mitt" brev kom till en adress jag inte använder, bara ett hopkok bokstäver, men i min domän, så det kom fram ändå.

Självklart är det lurendrejeri bakom det här. Men det är lite skoj att svara och se vad som egentligen händer. Lite psykologi sådär. För en gång måste de ju avslöja sig, för jag är ju också med på bröllopsplanerna och kanske snart kommer jag vilja träffas! Skrattande

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Annons:
[aspie]
4/27/09, 9:38 AM
#14

#13 Ha ha ha, snart står Ryskan utan för din dörr och ringer på med alla sina ryska stora bröder Tungan ute

hus-musen
4/27/09, 3:03 PM
#15

#14 Hehe nee hennes hallick står där med tungt beväpnade män och ifrågasätter varför han tar hans bästa hora ifrån honom=)

Qui dormit, non peccat

 


Hawknestgrove
4/27/09, 3:41 PM
#16

HAha David, fråga om hon har pengar, så hon kan hjälpa dig att betala din stackars mammas tandläkarrräkning!Flört

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

[aspie]
4/27/09, 3:42 PM
#17

#15 he he he Fariliga saker det där. Hon kanske tillhör KGB eller Ryska maffian

LenaR
4/27/09, 8:27 PM
#18

#16 Det var ingen dum idé! Skrattande


En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

David
4/28/09, 1:48 AM
#19

#16. Smart. Lite omvänt sådär. Hon vill ju gärna komma hit verkar det som, jag kanske ska lägga fram att jag gärna vill flytta till Ryssland! Flört

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

LenaR
4/28/09, 11:31 AM
#20

#19 Åh, prova snälla du! Skrattande


En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

Annons:
LenaR
4/28/09, 11:33 AM
#21

Klick, sa det, så fick jag dåligt samvete. Någon gång ibland händer det säkert att det sitter någon ryska i andra änden och hoppas…


En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

David
4/28/09, 12:23 PM
#22

#20 och #21. De mailen jag får är väldigt oseriösa, så chansen/risken att det i verkligheten sitter en människa som menar allvar bakom där är nog rätt liten tror jag. Hon hade hittat "min profil" på Internet. haha. Går nog inte att hitta något alls om mig, kanske lite på företagets hemsida, men den är ju helt på svenska! Glad

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

LenaR
4/29/09, 12:14 AM
#23

#22 Bra, prova prova! Skrattande


En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

Hawknestgrove
4/29/09, 2:26 AM
#24

JA säga att din stackars mamma håller på att bli vräkt och att hon behöver betala en tandläkarräkning och en telefonräkning för hon har dåligt hjärta och måste ha kontakt med dig. Då blir det nog tyst…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

David
7/31/09, 4:51 PM
#25

Fick som vanligt en massa skräpmail idag, och få vettiga mail. Kom och tänka på den här ryskan. "Hon" slutade höra av sig när jag inte var intresserad av att gifta mig. Glad

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Tavar
7/31/09, 8:59 PM
#26

Brukar oftast vara så ^^

But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.

Upp till toppen
Annons: