Annons:
Etiketterstresstvångstankar
Läst 4040 ggr
[aspie]
5/5/09, 1:47 PM

Stress-symtom

Hittade denna länken och läste lite och fann att väldigt många symtom stämde in på mig. Fastnade speciellt för detta med muskelryckningar och svårt/tungt med andningen och att jag blir helt slut av minsta lilla jag gör

Stress-symtom

Annons:
isa
5/5/09, 9:47 PM
#1

Mycket intressant text! Tack för den informationen. Det var nyttig läsning!

kram isa

David
5/5/09, 11:50 PM
#2

Tack Aspie! Väldigt intressant läsning! (rekommenderas, även om det ser långt ut från början).

Intressant hur man så konkret får läsa hur kropp och själ hänger ihop.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

flikkan77
5/6/09, 10:53 AM
#3

Det var för mycket för mig att läsa… Försökte men det gick inte.

"You just have to belive…"

[aspie]
5/6/09, 11:31 AM
#4

Visst var det intressant men svårt med koncentrationen hade jag då jag läste.

Skrämmamnde var att när jag läste det andra gången så blev jag rädd när jag såg att i stort sett alla symtom stämde in på mig de sensate åren. Ska ta upp detta med doktorn i morgon.

flikkan77
5/6/09, 12:08 PM
#5

Jag ska testa att läsa det till helgen igen. Nu är det massor med stress hos mig ändå. Lillskruttan svimmade igen på promenaden idag… och sen allt med psykolog och sånt.

"You just have to belive…"

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
[aspie]
5/6/09, 2:05 PM
#12

Skickat PM till dig flikkan så vi inte gör tråden OT, samt att jag tar bort våra OT här i tråden Flört

Du och jag hamnar ofta lite OT har jag märkt, he he Skäms

flikkan77
5/6/09, 7:12 PM
#13

Ja, vi kommer lite väl lätt ur kurs ibland… Flört Tur att du kan städa efter oss. Glad

"You just have to belive…"

Annons:
sseoexp1
7/17/09, 10:33 AM
#14

Vi har även en nationell identitet som grundar sig på språk, historia och traditioner. Ursprung, kultur hookah bars och medborgarskap kan ses som centrala dimensioner av det nationella projektet.

sseoexp1
7/17/09, 10:35 AM
#15

Delen som handlar om att vi accepterar oss själva tror jag är väldigt viktig när det kommer till att skapa en identitet. Om man som person inser att man inte är bra på att dansa men är bra på matte och sedan accepterar detta kan dessa saker läggas till ens identitet.

Upp till toppen
Annons: