Annons:
Etiketterom-sajtenom-ifokus
Läst 1194 ggr
David
2009-04-22 08:16

Här, men inte tillbaka...

En liten hälsning ifrån mig, jag är inte död, men väldigt efter, på många sätt! :)

Alla vet, kanske, om att jag flyttat tvärs över landet. En flytt 10 mil kan vara nog så stökig, som att flytta över 100 mil. Allt ska byggas upp på nytt, både hemmet, men också nätverket omkring. Jag tog mig kanske vatten över huvudet, men det känns också jättebra här. Även fast det återstår mycket.

Jag har absolut som mål att komma tillbaka, på riktigt, hit, även om det kan dröja lite till, en vecka, eller en månad? Jag vet inte riktigt.

Vill ge en jätteeloge till alla medlemmar och Medarbetare som kämpar på för att hålla sidan levande!

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Annons:
isa
2009-04-22 20:26
#1

Hoppas allt är någorlunda under kontroll med dig, ? och att din långa flytt har gått bra,?

Jag hoppas verkligen att du kommer att trivas och få lugn och ro i det nya området.

Mvh isa.

hus-musen
2009-04-22 20:59
#2

Kom tillbaks när du har tid=) Sajten finns kvar där du lämnade den=)

Qui dormit, non peccat

 


Citronmeliss
2009-04-23 00:33
#3

Heej, David!Skrattande

Ja, både 10 & 100 mil känns!

Precis som du säger så är det mycket som ska byggas upp på nytt (allt så gott som)

Hela ens identiitet förändras.
Man ska så att sägas bekräftas i en ny omgivning & ett nytt sammanhang!

Sedan ska även det rent praktiska i vardagen byggas upp på nytt.

Sådant tar tid, en tid som måste få ha sin gång!

Det går inte över en dag.

Det finns dessutom även andra Medarbetare som är i en liknande "fas" som du är.

Själv är jag i ett liknande sammanhang med nya betingelser för mitt dagliga liv!

Jag är ändå positiv för vår sajts fortsatta "liv"!

Vi har trogna medlemmar som trivs här och som tillsammans med oss Medarbetare och Sajtvärd känner en tillit och trivs här på till sajten!

Jag personligen känner ingen oro, David.

Kvalitet kommer före kvantitet och vi som finns här på sajten känner nog inga prestationskrav på oss, utan vi finns här och besöker psykologi för att vi känner en samhörighet och känsla för sajten. Inte för att vi känner någon prsestationsångest för att vi måste skriva en massa, för att hålla den igång!

Du ska ta den tid som du behöver, David.
Ibland kanske du orkar komma in och vara aktiv, sedan kanske du behöver en tid av lite lugn och ro igen och det är helt okej!

Vi är ju alla lite "periodare" vad gäller vår psyksiska ork.

Jag är själv väldigt oregelbunden i mitt medarbetarskap. Detta beror på mitt psykiska mående och jag kan tyvärr inte göra mycket åt det för tillfället. 

Däremot är jag övertygad om att vi kommer att hålla vår sajt levande och att vi gemensamt kommer att få den, som vi vill att den ska vara!

Så låt oss hasta långsamt och låta allt ha sin gång!Glad

*Kram David & alla andra*

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

Upp till toppen
Annons: