Annons:
Etiketterom-sajtenom-ifokus
Läst 1149 ggr
David
4/22/09, 1:16 PM

Viktigt - Sidans syfte!

Jag har varit frånvarande ett bra tag, och kommer vara här sporadiskt tills mycket omkring mig ordnat upp sig.

Har däremot fått mycket konstruktiv kritik på att sidan på något sätt har spårat ur, kommit alldeles för långt ifrån ämnet, och efter att ha ägnat förmiddagen åt att läsa mycket här måste jag hålla med!

Jag vill återskapa det som var grundtanken med den här sidan, en informativ sida om psykologi/psykiatri kombinerat med sina egna frågeställningar om sitt eget mående och sin egen situation.

Ensam kommer jag inte klara det, så jag ber ödmjukast om hjälp ifrån er som är medlemmar.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Annons:
[Norum]
4/22/09, 1:19 PM
#1

Ska hjälpa dig allt vad jag kan.. :-)

Citronmeliss
4/22/09, 11:57 PM
#2

Hej, David! Jag är så glad att se digGlad

Vi får kämpa på tillsammans med att få till stånd och återskapa en fungerande psykologi & psykiatriorienteread sajt, så gott vi kan och självklart kan vi!Flört

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

Veyla
4/23/09, 3:39 PM
#3

Mitt förslag är att vi Medarbetare och du David går igenom alla inlägg och raderar alla som går utanför ämnet. Kalla det en "vårstädning". Då tror jag att det blir lättare att hålla ordning efter det.

Hoppas verkligen att vi kan få ordning på sajten igen.

Jezzz
4/24/09, 11:49 PM
#4

Håller med.

Det har kommit in en del inlägg som är ganska destruktiva kommentarer…  Visst ska vi kunna diskutera, men det ska vara på en nyttig nivå.

/Jezzz

Hawknestgrove
4/26/09, 4:39 PM
#5

ja en del är lite  tuffa saker faktiskt.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: