Annons:
Etikettoff-topic
Läst 810 ggr
kerstinjo
3/30/09, 2:00 AM

OT: Från David.

Från värden

 Har tittat in någon enstaka gång utan att logga in, har inte hunnit, och är jätteglad över aktiviteten här, och att medlemsantalet stiger!

Vill ge en jätteeloge till alla fantastiska Medarbetare och medlemmar!

Som många säkert vet har jag flyttat, och som i en flytt uppstår det alltid oväntat strul. Bor just nu i flyttlådor känns det som. Sakta men säkert börjar livet återgå till det normala igen. Men det tar sin stund.

Och att vänja sig vid skyddade personuppgifter är också ovant. Att inte kunna gå in i en affär och söka kredit som vanliga människor, för jag finns inte i systemet. Måste själv via Skatteverket begära utdrag som affären kan ha som underlag.  

Jag har inte glömt bort någon av Er!

Och jag kommer att komma tillbaka, kanske i början lite mer försiktigt och lite försynt. Om man läser i tråden "Häxjakt" finns också en av anledningarna till att det inte känns 100% att komma tillbaka förrän vissa polisutredningar är avklarade.

Skulle någon vilja nå mig personligt så kan säkert både Kerstin, Aspie och Gunilla förmedla det till mig.

Må så gott, så hörs vi längre fram!

kram David

 Kerstin 

 

Annons:
Veyla
3/30/09, 2:16 AM
#1

Jätte kram David!!!

Jag saknar dig.

Citronmeliss
3/30/09, 12:31 PM
#2

Vilken knepig situation livet försatt dig i David!

Vi vet sjutton med inte från en dag til en annan hur livet ska arta sig.Obestämd

Hoppas vekligen att alla förändringar du fått göra leder till att du får en möjlighet att må bättre och slipper gömma dig för illasinnade personer, fy!

Saknar dig och ser fram mot att du, när allt lugnat sig och känns tryggare, åter lyser upp vår tillvaro!

*Kramar dig mycket*

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

[aspie]
3/30/09, 1:00 PM
#3

Vet inte vad jag ska skriva, men saknar dig jättemycket här David och önskar av hela mitt hjärta att det ska lösa sig snabbt med alla bekymmer så du kan få lugn och ro.

*Bamsekram*

isa
3/30/09, 2:18 PM
#4

Hoppas allt blir bra och lugnt med ditt "nya liv".

Många kramar från isa

Hawknestgrove
3/30/09, 3:21 PM
#5

JA kram på dig. KOm igen när du vill och kan.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: