Annons:
Etikettoff-topic
Läst 879 ggr
kerstinjo
2/23/09, 11:09 PM

OT: Irriterande reklam.

Först var det IKEA-tjejen som låg och vred sig, sedan dök det upp en tjat-majja så fort markören kom nära henne. Nu står Anna Book och viftar och vinkar. Pust!! Snart klistrar jag högersidan av skärmen full med post-it lappar.Skrikandes

 Kerstin 

 

Annons:
Maja
2/24/09, 12:11 AM
#1

Haha, jaa, BingoLive irriterar mig mest. :)

Love-
2/24/09, 7:44 AM
#2

de som sör mig mest är den  jäv la reklamen om bantngs saken

Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
 Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

 

  

flikkan77
2/24/09, 10:15 AM
#3

Stör mig på all reklam som rör sig!

"You just have to belive…"

Silvernalles
2/24/09, 5:51 PM
#4

Fullkomligt älskar reklamen där de jämför kontorspersonalen med en apflock, den är kanon! (tror det är reklam för folksam) I övrigt tycker jag mest att reklam är enfaldig och störande.

Hawknestgrove
2/24/09, 6:52 PM
#5

JA reklamen här till höger är ju något som vi tyvärr får stå ut med. MEn jag medger, at just den om övervikt är äcklig…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Yuki
2/24/09, 8:01 PM
#6

Den med Anna Book är störande… ja.

Annons:
Jea59
2/24/09, 9:49 PM
#7

ja nu försöker jag inte titta åt det hållet, men den reklam som stör mig mest det är den som är på TV förstör precis allt, samma reklam om och om igen.

Dom tror att vi sitter verkligen och glor på den, nä jag passar på att hämta saker , kanske gå ut o röka eller göra något annat för att slippa se den irriterande reklamen.

Jag tycker att dom ska lägga in reklamen mellan programmen och inte som nu när man tittar på en film när det är just som spännande så får man veta hur man ska borsta tänderna och som en del gör låter filmen rulla under reklamen jag då har man missat handlingen o fattar ingeting när man kommer in i filmen igen, ååååhhhh så irriterande

Aviendha
2/25/09, 3:39 PM
#8

#7 Men om de lägger all reklam i ett längre "block" mellan programmen (vilket även jag uppskattat enormt) så skulle ännu färre se den, och det gynnar inte försäljningen = de företag som ger ut reklamen tjänar inte lika mycket och betalar inte lika mycket = kan ge sämre tv, då det kostar att driva tv.

Hawknestgrove
2/25/09, 5:10 PM
#9

JA och det mest irriterande är, för oss som har parabol, vi betalar för en massa kanaler. Då tycker jag, att de skulle få vara reklamfria i alla fall!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: