Annons:
Etiketterstresstvångstankar
Läst 1830 ggr
Rocktjejen
2/16/09, 7:34 PM

stressad?

Såhär ser oftast mina dagar ut numera förstår inte hur jag hinner och andas där emellanFlört

Jag tänker att jag ska sätta på kaffe och påväg till kaffebryggaren ser jag att golvet måste skuras.Så då är jag påväg mot badrummet för att göra i ordning en skurhink och när jag står där i badrummet så kommer jag på att jag måste tvätta också,så då gör jag i ordning för en tvätt sen kanske jag hittar en tops på golvet och den måste jag ju bara kasta med en gång för det vet jag att jag kommer o glömma annars. tillbaka ut i köket kommer jag på att det var ju kaffe jag skulle göra så det fixar jag och medans jag sitter där och avnjuter min kopp kaffe tänker jag på att jag glömt av något annat som också skulle göras..Ja just det ja..skurhinken den står kvar i badrummet ja påkommen 3 timmar senare,.*suck*

Någon mer som är sån här?

Kram Eva

Annons:
spikes
2/16/09, 10:40 PM
#1

Känner igen mig mycket välGlad…men har perioder idag där jag är sådan, fick lov att tänka om när jag blev sjukFlört

AnneN
2/17/09, 1:58 AM
#2

Jag är också så lättdistraherad och glömmer bort vad jag egentligen skulle göra, men då jag upptäcker att jag hamnat i de banorna igen så får jag börja tänka ett steg i taget, gör först klart det jag först tänkte göra och sedan ta saker allt eftersom de dyker upp, men bara en sak i taget.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Citronmeliss
2/17/09, 2:06 AM
#3

Oh, ja!

Känner igen mig, lättdistraherad med dåligt fokus.

Försöker att bättra mig, men glömmer mig ändå.

Det är bara att gilla lägetSkäms

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

isa
2/17/09, 9:48 PM
#4

Rocktjejen: Jag tycker det där låter inte bra. Jag var likadan innan jag blev sjuk. Så det fanns väl nån fördel med att bli sjuk också. Man lär sig att ta hand om sig själv på ett annat sätt som man inte gjorde förut.

Men jag kan fortfarande ha lätt för att stressa ändå.

En bekant sade till mig en ganska bra grej för flera år sedan som jag inte har glömt. ( hon sade det till mig en dag , utav många, som jag stressat som en dåre )

Hon sade att vi kvinnor tror att vi ska hinna så mycket som möjligt på kort tid, för att få ut så mycket som möjligt av livet. Men det vi gör är att bara förkorta vår livstid.

Ganska tänkvärt.

zmulan
2/18/09, 5:33 PM
#5

Känner oxå igen mig väldigt väl…. jag har alltid varit en förvirrad människa. *ler*

//Zmulan

Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/

Upp till toppen
Annons: