Annons:
Etikettbipolär-sjukdom
Läst 2039 ggr
Hia-Fuzz
2/12/09, 1:21 AM

Rädd..

Vet inte varför jag skriver här, vet inte ens varför jag skriver öppet.. Men jag är otroligt ensam jag finns inte, ingen förstår, jag är ensam. Jag har flyttat 60 mil bort från alla jag känner för att jag är rädd! Fan för helvete rädd för vad? Jag vet inte längre det har gått för långt det har gått för fort på tok för fort. Vem var jag? Det minns jag inte längre. Är jag någon eller är jag bara en diagnos? kommer denna medicin hjälpa? Eller fortsätter det som alltid in på pysk igen ge mig mer ge mig allt ta min personlighet gör mig till död.. Se hur länge till jag klarar, se hur många fler år jag orkar kämpa.. Jag är inte längre mänsklig jag är död jag finns ej mer, jag lever gömd, gömd för verkligheten. Vart tog mitt liv vägen? varför måste jag missa så mycket? Varför snälla varför kan jag inte få vara som alla andra, vill inte vara ensam mer men jag klarar inte av något annat heller! Ni undrar säkert varför? svaret är : Fan för helvete jag är så rädd, så fruktansvärt rädd….

Annons:
[aspie]
2/12/09, 9:30 AM
#1

Jag undrar ju naturligtvis vad som hänt och varför du flyttat så långt bort?

Varför är du ensam, har det alltid varit så eller vad orsakade det?

Jag känner alltför väl igen de tankarna du har och jag vet hur det är att vara rädd.

Hjärtligt välkommen hit förresten *glad gubbe* (mina smileys är borta*snyft*)

[rolnor]
2/13/09, 10:22 PM
#2

Jag bär också på en djup rädsla, ett sätt att tackla det hela är att våga blotta sin rädsla i andras närhet, har hjälpt mej, men det kräver MOD…

Upp till toppen
Annons: