Annons:
Etiketterom-sajtenom-ifokus
Läst 1796 ggr
isa
2009-01-14 21:57

kontakt med supporten

Hej . Kan någon hjälpa mig? Det är något som är fel med min "I fokus-sida" . Alla andra sajter , internet och min e-mail fungerar snabbt och perfekt, så det kan inte vara min dator som strular.

Men sen några dagar tillbaka ungefär så är min "Ifokus-sida" helt otroligt långsam. Och det gäller vilken sida jag än är inne på i iFokus. Inte bara den här psykologi-sidan, utan även på t.e.x kattsidan.

Nu har det börjat att bara stänga av sig självt också helt plötsligt. Sidan stängs ner , samtidigt som jag sitter här och skriver.

Vad är det för fel?

hur kommer jag i kontakt med supporten???

När jag ska skriva ett inlägg ibland så kommer en vit ruta upp som det står "Service unable" på, och det händer bara när jag skriver på iFokus.

Tacksam för svar.

Med vänlig hälsning isa

Annons:
hus-musen
2009-01-14 22:39
#1

kolla på support.ifokus så får du nog svar! http://support.ifokus.se/

Qui dormit, non peccat

 


AnneN
2009-01-14 23:22
#2

Just nu håller "grabbarna" på med en del uppdateringar och fixar en del nytt så det är nog en bidragande orsak att iFokus är så segt just nu, men det kommer snart att bli bättre, bara vi alla har lite tålamod =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[aspie]
2009-01-15 18:00
#3

Det är samma problem för mig och så har det varit länge nu och det är endast iFokus som strular. De säger att det beror på alla flash annonser och att det är webbläsaren Explorer som inte klarar av det.

hus-musen
2009-01-15 18:02
#4

firefox klarar de inte heller så de är bugg nånstans.

Qui dormit, non peccat

 


ANNIA
2009-01-15 18:09
#5

En stor del av segheten som finns här på iFokus kommer härifrån iFokus. Likaså det med vita rutan där det står service unavible. Men det är inte alltid så att det kommer från iFokus finns så mycket som spelar in.

Som AnneN säger så håller grabbarna på med uppdateringar på forumet och då när dom måste in i systemet så blir det segare. När det blir vita rutan så troligen (inte frågat dom) så måste dom helt stänga av nåt och starta om för att koderna ska kicka in.

Nackdelen är ju som dom flesta vet att killarna bara kan jobba med iFokus på sin fritid och oturligt nog så sammanfaller det med när alla andra är inne.

Men också som AnneN säger vi får ha tålamod för i slutänden gagnar det ju oss alla.

isa
2009-01-16 16:17
#6

Ok. Tack så mycket för era svar. Jag antar att "segheten" beror  beror på att killarna uppdaterar sidan , eftersom nu har flera skrivit att de har samma problem som jag.

Jag får ha tålamod, jag får tänka positivt att det som sagt i slutändan blir bättre för oss alla.Glad

Annons:
isa
2009-01-17 11:44
#7

#1 Tack hus-musen! för länken till supporten. Jag har inte hittat den . Står den med bland alla sajter på startsidan? Jag kan inte se den där, bland sidor om t.e.x datorer.

Tack , jag har sparat den bland mina favoritsajter.

Det var mycket nyttigt att gå in där och läsa för det är många som har samma problem som jag.

Känns skönt! Då vet jag att det inte är min dator det är fel på.

mvh isa

isa
2009-01-17 12:31
#8

Oj. Nu hittade jag vart ordet support står på startsidan! Det står ju där vid översta raden! Får skylla på att jag inte hade glasögonen på mig…………

kerstinjo
2009-01-17 12:57
#9

# 8 Ja, något måste man skylla på.Glad

 Kerstin 

 

ANNIA
2009-01-17 17:06
#10

Om ni kikar till höger i listan bland era favoritsajter så ska support stå där tillsammans med alla andra sajter. *SUPPORT*

Upp till toppen
Annons: