Annons:
Etikettanhöriga
Läst 1476 ggr
Singo-Torpet
2/12/09, 12:41 AM

varför nu för..

domen föll…. fängelse… för något du enbart inte gjort själv… de känns så fel, helt knäckt.. åren går allt går vidare… men nu 2 år senare tar dom dig ifrån mig.. ja vet inte vad ja ska göra, ja känner mig helt värdelös ja orkar inte kämpa, inte själv… varför kunde dem inte se på oss nu? allt är helt annorlunda, VI har för länge sen sonat våra synder!!!

vad gör man? 1år och de har gått 3 dar…. hur orkar man…

ja saknar varje minut så de gör ont…

Annons:
flikkan77
2/12/09, 8:22 AM
#1

Saknad är en så otroligt stark känsla, det är nog en av de känslor jag har svårast för.

"You just have to belive…"

isa
2/14/09, 12:30 PM
#2

Ja, saknad är jättejobbigt. Det är nog en av de svåraste känslorna för mig med, för det går inte att göra någonting åt det. Man kan ju inte alltid träffa den man saknar.

Personen kanske inte ens finns i livet längre, eller så har den flyttat långt , långt bort.

kerstinjo
2/14/09, 1:53 PM
#3

Ett fängelsestraff är ett fängelsestraff och det finns alltid en anledning till att man får det.

Men du har i alla fall möjligheter att hälsa på.

 Kerstin 

 

Singo-Torpet
2/19/09, 6:57 PM
#4

#3 jo de är klart man kan hälsa på men jag var vittne till de som hände och de gick inte riktigt till på de sätt som domen löd om man säger så.. fel man på fel plats… orättvissa och fel gör mig väldigt illa…

hus-musen
2/20/09, 6:05 PM
#5

Om det var totalt fel så överklaga. Annars så får man stå sitt kast helt enkelt.

Men ja saknad kan vara en av de jobbigaste känslorna faktikst..

Qui dormit, non peccat

 


Singo-Torpet
2/22/09, 10:49 PM
#6

#5 de är klart vi gjort de men de blev samma vissa igen och högsta domstolen lär ju inte ta upp de, ite fått svar än men de är inget att räkna med….

ja saknaden är fruktansvärd, spc när man redan lider av seperations ångest…

Annons:
allhealing
3/6/09, 2:29 AM
#7

Det finns alltid många sanningar. Det finns alltid många perspektiv.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Upp till toppen
Annons: