Annons:
Etikettoff-topic
Läst 789 ggr
isa
2009-01-11 19:18

O.T/utanför ämnet

Hej. Vill bara säga till alla snälla , goa människor härinne att imorgon så börjar jag jobba igen. Jag jobbar heltid, vilket tar nästan all min energi.

Det betyder att jag kommer inte synas härinne lika mycket då. Vill bara säga det, så ni inte tror att jag har "försvunnit".

Jag vill också passa på att ännu en gång tacka er för allt ert stöd när jag mår dåligt. Ångesten blir så himla stark efter man haft panikångest tycker jag.

När ångesten är som starkast blir jag alltid så rädd också för att falla ner och bli deprimerad.

Utan er förståelse och stöd vet jag inte vad jag hade gjort under denna hemska period.

Kram isa

Annons:
[aspie]
2009-01-11 20:46
#1

Åhhhh, gulle dig. Så fint skrivet. Du är en tillgång här på sajten så jag hoppas vi åtminstone kan få se dig under helgerna.

Hoppas oxå att arbetet inte ska knäcka dig så du tappar orken helt.

*Styrkekramar i massor*

flikkan77
2009-01-11 20:52
#2

Jobba inte ihjäl dig nu… *kramar* Du får ju komma hit när du orkar och uppdatera oss! Kommer att sakna att inte ha dig här "jämt". Kommer att tänka på dig!

"You just have to belive…"

V-lang
2009-01-12 00:11
#3

Hoppas det går bra för dig och att din ork håller i sig. Och du kan ju komma ut hit när du orkar, en liten sväng på helgerna kanske Glad

Ha det så jättebra

*kram*

isa
2009-01-12 20:06
#4

Tack snälla ni för era svar!!Glad

kerstinjo
2009-01-12 20:22
#5

Vad gullig du är som skriver att du har fått stöd här inne. Härligt, för det är så det ska vara.

Lycka till med jobbet!

 Kerstin 

 

Upp till toppen
Annons: