Annons:
Etikettpositiva-negativa
Läst 1511 ggr
David
2008-12-22 21:08

En bra dag!

Tja, i går kväll mådde jag typ piss, vaknade i morse och kände att det var lika bra att ligga kvar i sängen.

Helt plötsligt ringer någon som alltid gör mig glad. Blev en "stunds" prat. Gick upp under tiden, och när vi pratat klart så loggar jag in på mailen, ser att Akelius vill att jag ringer upp. Gör det, får besked att jag fått lägenheten om jag vill ha den. Pratar med Comhem om att säga upp mina abonnemang, även fast jag har lite bindningstid kvar så ordnar de det när det är dags. Var i väg och klippte mig, frissan pratade på för fullt och skattade. Handlade lite och passade på att sola samtidigt. Även där bara glada miner.

Och jag känner mig så himla glad idag. Ska snart gå iväg och slå en pling på telefonen.

Och sådana här dagar hoppas jag att de kommer många av nu, för jag behöver verkligen dem.

Tänk om det äntligen är min tur nu, att det har vänt?

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Annons:
David
2008-12-22 21:39
#1

Just så här känns det! Skrattande

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Faxlin
2008-12-23 00:15
#2

Grattis till lägenhetern David. Så glad för din skull. Du ser, det skulle vända jag sa ju det :-)

Kram

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

David
2008-12-23 00:22
#3

Tack Åsa! Hoppas verkligen att det gör det nu…

Angående lägenheten så får jag bilder i morgon! *spännande*

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Faxlin
2008-12-23 01:31
#4

Då måste du visa bilderna för mig med :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

David
2008-12-23 01:40
#5

Det lovar jag! Tjejen/kvinnan som bor där sa att det var lite rörigt eftersom hon hade flyttkartonger överallt, men det är jag ju rätt van vid, har bott i flyttkartonger i snart 10 år så Skrattande

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

LiindaH
2008-12-23 02:40
#6

David, kuuuuuuuuul ;D…
Grattis så jätte mkt :)

// Liinda

Annons:
[aspie]
2008-12-23 05:00
#7

Är jätteglad för din skull David och hoppas att detta är en åositiv vändpunkt för dig

*Bamsekramar*

Hawknestgrove
2008-12-23 15:53
#8

Ja lycka till! HAr du fått mitt kuvert? Skickade det ju förra torsdagen……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: