Annons:
Etiketterom-sajtenom-ifokus
Läst 1355 ggr
isa
2009-01-05 20:53

smileys

Varför kan jag inte titta på inlägget som heter "Lite smileys". Jag hinner se cirka 15 stycken ungefär, sen blir det bara en vit sida. Såhär har det varit i flera dagar för mig. Är det någon mer som inte kan kolla på det?

Annons:
[aspie]
2009-01-05 21:01
#1

Ska genast kolla Flört

kerstinjo
2009-01-05 21:04
#2

För mig fungerade det.Obestämd

 Kerstin 

 

[aspie]
2009-01-05 21:06
#3

Det funkar för mig. Men jag kunde för ett tag sedan inte komma in på min egen sida. Då tog jag kontakt med support och de fixade felet.

Kontakta dom och försök förklara "problemet" så kanske du får hjälp Flört

isa
2009-01-05 21:09
#4

Ok. Är det jättejätte många smileys att titta på? För jag har ganska många egna fotografin,bilder på min hårddisk, och mitt minne är inte det största precis. Kan det vara så att min dator inte "orkar" titta på den?

Ska kanske fråga supporten det istället………

ANNIA
2009-01-05 23:40
#5

isa Är det bara den tråden du får sånt problem i eller är det även andra trådar.

Räknade efter och tror det var 37 rader och runt 8 per rad som minst så det är ganska många. Och det är många rörliga. Sen finns det ju enstaka smileysar även i dom andra inläggen.

Så om din dator har dåligt minne så kanske det kan bero på det. Jag kan inte säga, men du kanske ska ställa den frågan inne på dator iFokus istället om datorns minneskapacitet kan påverka så du inte kan se en sån tråd.

ANNIA
2009-01-06 04:43
#6

isa kom på ett tips till dig som har dåligt med utrymme. Skaffa en extern hårddisk och lägg över dina bilder/fotografier på den. Även bränna ner dom på skiva. För då frigör du utrymme på din dator men har ändå dina bilder lika tillgängliga som om dom låg på datorn hela tiden. Brukar bara kopplas in med usb sen finns det lite olika finns nån sort som bara har usb andra är det även en strömkontakt på.

Finns olika priser, men tror dyraste ligger på ca 1200 men det finns billigare.

För har du dåligt med utrymme så kommer du bara få mer och mer problem med internet, med tanke på alla bilder och reklam som finns på nätets sidor.

Annons:
isa
2009-01-06 13:55
#7

Tack Annia för dina råd! och ja, det är bara den tråden det blir problem i.

ANNIA
2009-01-06 17:12
#8

Då är det troligen för att det är så många rörliga smileysar i den som gör att det krånglar.

Men om du kan få lite mer utrymme i din dator så att den har mer arbetskapacitet så kanske du även kan gå in på den.

Upp till toppen
Annons: