Annons:
Etikettoff-topic
Läst 938 ggr
kerstinjo
12/28/08, 9:36 PM

Diamanter och stenar.

Ta aldrig någon för givet.

Ha alla dina vänner nära ditt hjärta, för du kanske vaknar en dag och upptäcker att du förlorat en diamant när du var för upptagen att samla på stenar.

Se hela bilden

Det är bättre att ha få diamanter än många stenar.

 Kerstin 

 

Annons:
[lanns]
12/28/08, 10:12 PM
#1

Alldeles riktigt!

kerstinjo
12/28/08, 10:17 PM
#2

*funderar* Fast egentligen tycker jag att stenar är finare än diamanter. Obestämd

 Kerstin 

 

[aspie]
12/29/08, 10:06 AM
#3

Vilken sorts stenar menar du då Kerstin, de som ligger på grusgången eller?Obestämd

kerstinjo
12/29/08, 10:11 AM
#4

Alla möjliga stenar. Stora bumlingar i skogen, med mossa på. Stenar på stranden. Osv.

Nä, jag vill nog hellre ha stenar än diamanter. Fast diamanter kan man ju sälja och köpa något annat i stället.

Hu, vad rörigt detta lät!Glad

 Kerstin 

 

[aspie]
12/29/08, 10:17 AM
#5

Du kan köpa en stenkross för diamanterna Tungan ute

Jo, men skämt å sido, det finns många vackra stenar. Minns hur jag älskade att gå på stranden och letade fina stenar

V-lang
12/30/08, 7:30 PM
#6

Ni är då för härliga det börjar med vänner och slutar med stenprat Skrattande

Men jag håller med man ska vara rädd om dom vänner man har, i nöden prövas vännen eller nått sånt och det stämmer väl Glad

Annons:
flikkan77
12/30/08, 7:51 PM
#7

Tycker också bättre om stenar än diamanter och hellre silver än guld. Stenar brukar vara större än diamanter och det är inte så farligt om man tappar bort dem. Flört

Min man och jag brukar titta på stora stenar när vi är i skogen och planera i dem i vår trädgård. Vi vill ha ett litet stenröse. Lite svårt att knycka en stenbumling bara. Oskyldig

"You just have to belive…"

Upp till toppen
Annons: