Annons:
Etiketterom-sajtenom-ifokus
Läst 1647 ggr
kerstinjo
2009-01-04 10:59

Medlem 200.

Medlem 200 blev zaza89 och jag hälsar henne varmt välkommen.

Beautiful Day Boquet

 Kerstin 

 

Annons:
[aspie]
2009-01-04 11:59
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Ja, hjärtligt välkommen zaza89 Glad

AnneN
2009-01-04 15:40
#2

Välkommen =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Tatsja
2009-01-04 23:03
#3

Ska hälsa henne det imorgon, då hon ringer mig. Om hon inte ringer inatt och gråter igen.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

V-lang
2009-01-04 23:10
#4

Välkommen, jag är också rätt ny här inne. Men jag känner några av tjejerna från några av dom andra sajterna Glad

kerstinjo
2009-01-05 00:08
#5

Ok, då får du lite blommor också!

 Kerstin 

 

V-lang
2009-01-05 00:10
#6

*fnissar hysteriskt*  Tack Kerstin…kände du att jag fiskade eller?

Annons:
kerstinjo
2009-01-05 00:19
#7

#6

Japp, det gjorde jag!Skrattande

 Kerstin 

 

V-lang
2009-01-05 00:42
#8

#7 Mohahahaha…

[aspie]
2009-01-05 07:58
#9

#7 & #8

Ni två är ju ena riktigt knäppa… småungar Skrattande

kerstinjo
2009-01-05 12:20
#10

Tssss….jag och Lottisen är äkta tantisar!Skrattande

 Kerstin 

 

[aspie]
2009-01-05 14:59
#11

Visst ja, tantisar var det ju, tänkte inte på det…HEJ! Tungan ute

V-lang
2009-01-05 22:43
#12

aspie du får vara med om du vill, det underlättar faktiskt Skrattande

Tatsja
2009-01-06 09:06
#13

Var räknas då jag in? Tantis också?

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Annons:
[aspie]
2009-01-06 09:11
#14

#12

Jag är ju redan med i tanta-laget Tungan uteSkrattande

flikkan77
2009-01-06 15:24
#15

Jag är också tant. Glad

"You just have to belive…"

[aspie]
2009-01-06 15:40
#16

Flikkan lilla, du är alldeles för ung för att vara tant Tungan uteFlörtSkrattande

flikkan77
2009-01-06 15:51
#17

Nä, 31 låter som en tantålder så jag är visst tant! GladFlört

"You just have to belive…"

Anders 50
2009-01-06 16:08
#18

Nu har det varit mycket tanter här!

Dags för gubbarna att träda fram!

Fast det finns nog bara två ??

Och ska man vara tant vid 31, så ska man ha handväska, hålla den kramphantigt med båda händerna, i midjehöjd!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[aspie]
2009-01-06 16:35
#19

Härligt att det kom en liten gubbe oxå… Ha ha ha ha.

Jag håller aldrig krampaktigt i min väska Förvånad Är jag ingen tant då ?

Håller du hårt i handväskan flikkan??? I så fall kan du ta min tantplats, he he he Tungan ute

kerstinjo
2009-01-06 17:18
#20

Men jag håller krampaktigt i min handväska och viftar med käppen så fort jag ser någon skum typ.

Annars så gör jag så här. Super effektivt, då springer gubbarna med!

Gotcha!

 Kerstin 

 

Annons:
[aspie]
2009-01-06 17:22
#21

HO HO HO HO HA HA HA HA Jag trpr jag skrattar på mig Skrattande Du är verkligen riktigt tok-go du Kerstin

flikkan77
2009-01-06 19:00
#22

Alltså, jag äger knappt någon handväska. Vad har man fickorna till om de inte är fulla med saker, som hundgodis, bajspåsar och solglasögon. Plånboken glöms i bilen och mobilen brukar vara borttappad. Oskyldig

Men jag vill vara tant ändå… tanter är söta!Glad

"You just have to belive…"

Anders 50
2009-01-06 19:20
#23

#22  Bara lugn…den tiden kommer.   Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[aspie]
2009-01-06 21:00
#24

#23 ha ha ha ha, tänk så rätt du har Skrattande

[aspie]
2009-01-06 21:01
#25

okidoki flikkan, du får väl oxå vara med i ett hörn hos oss tanter Flört

V-lang
2009-01-06 22:14
#26

Åhhh Kerstin jag ser att du satt på dig fin mammiluckerna vi hade på festen sist…undrar om jag ska sy upp några till resten av tantisarna här inne också Tungan ute

#18 890-3 om du är riktigt snäller kan du få ett par med elefanter, men då ska du allt vara riktigt snäll Flört iof kan du inte skrämma bort tantisar med dom möjligtvis få dom att skratta sig harmynta, men det bjuder väl du på Flört

flikkan77
2009-01-07 05:04
#27

#23 Jag har alltid haft lite bråttom, allt ska helst vara gjort igår så det är lika bra att börja vara tant redan nu. Flört

#25 Tack aspie!

#26 Jag har en "riktig" ellefant (som stavas med två L), den är röd och alltid lagom stor. Nackdelen är att det bara är jag som ser den men den är bra att ha ibland och alltid snäll! Glad Jag skulle vilja ha ett par mammilucker som det står tant på. Kan jag få det? Flört

"You just have to belive…"

Annons:
Tatsja
2009-01-07 08:41
#28

Då vill jag ha ett par med ior på. Snälla. Lovar att köpa en handväska då.

Håller med flikkan. Vad har man fickor till om det inte ska vara saker i dem. Svårt med handväska och rollator. Men den gör väl att jag räknas till tant. Rollatorn alltså. Eller kärring kanske det varFlört

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Anders 50
2009-01-07 10:15
#29

#26 Jag är känd för att vara snäll, särskilt mot tanter.  Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

V-lang
2009-01-08 02:03
#30

#27 Ja men själv klart, jag tror nästan att vi tar och byter och fixar ny logga på dom… Tant det blir ju jättebra då vet ju alla vilken grupp vi hör till Flört

#28 Ojojoj nu börjar beställningarna hagla in här, men okay jag gör ett undantag för dig då eftersom du har rollatorn Tungan ute

#29 Japp då bidde det ett par med elefanter, men bered dig på en massa kärringar som är harmynta Cool

Tatsja
2009-01-08 08:45
#31

#30 Tack tant. Denna tant sitter och gör massa konstiga rörelser,tatsja tittar knäppt på matte, men jag niger ju.Flört

Rollator har jag haft sedan -97. innan dess var det rullstol. Läkarna sa att jag aldrig mer skulle kunna gå. Tji fick de. envis kärring detta. Envisare än synden själv och lite till. Men tack och lov för rollatorn. Utan den hade det blivit många benbrott. Det är min roys.

Mina söners dröm är en ståplatta, motor, blinkers och varning för tokig pensionär på E18 i 140 knyck. Fast det är ju bara snack från deras sidaRynkar på näsan

Jag vill ju ha det. Ut och köra för fullt. *fniss*

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

V-lang
2009-01-10 03:08
#32

#31 Jag beundrar dig…vilken envishet att ta sig dit du är idag Skrattande Strongt gjort!

Hahaha stackars Tatsja det kan inte vara lätt att gissa sig till vad du sysslar med tokfia, du får väl vara så hygglig att tala om för henne vad som är på gång Tungan ute

Tatsja
2009-01-10 08:39
#33

#32 Då ska du se henne när jag ramlar på golvet. Först kommer hon och tittar på mig, sen springer hon iväg och hämtar en boll, som hon lägger framför mig. När jag då kryper på golvet för att komma till en stol och komma upp, då får jag massa pussar och mer bollar.

Hon är som en valp, fast hon är 9 år. Vingmutter säger sonen. Tasmanska djävulen kallas hon också.

hon har en leklåda med massa leksaker. när vi lägger i alla, så är det bästa hon vet att välta den. Speciellt om hon lyckas dra den till trappan och putta ner den. Sonen får en chock ibland av ljudet när den åker ner.

Men hon är min goa lilla vovve.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

V-lang
2009-01-11 00:44
#34

Hahaha vilken underbar hund och hon blir kallad Tasmanisk djävul och vingmutter Skrattande

Jag tycker hon verkar vara en mycket smart hund, ni kallar henne för dessa namn då har hon all rätt att skrämma brallorna av sonen Flört

Jag vill också ha lite pussar av henne, skicka genast hit henne Kyss

Annons:
Tatsja
2009-01-11 09:19
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#35

Du skulle bara veta hur mycket sattyg hon gör. Jag opererade ena ögat innan jul och helt plötsligt så såg jag texten på teven utan glasögon. Måste fortfarande ha läsglas dock. Skulle ta mina glasögon söndagen efter operationen och hittade bara ett halvt glas på bordet. Letade och letade. Tillslut på golvet hittade jag resten av dem. Söndertuggade. Mina glasögon var inte ens ett år gamla och de var dyra. Nästan 4500. Dumma hund. Hon äter allt och då menar jag allt.

Sonen satt igår och tog en tallrik flingor med mjölk. Hör hur han skriker till ute i köket. Svordomar och jäkla hund. Hon hade busat med en tennisboll och kastat den rakt i tallriken.

sådana saker händer hela tiden från henne.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

V-lang
2009-01-12 01:29
#36

Nääää jag tror jag döööör..vilken liten busa, ja nog har hon gjort rätt för sina smeknamn Skrattande Men hon är så sööööt Kyss

Hon vill ju bara försäkra sig om att ni är vakna och ser henne, mycket smart hund Flört

Jag kan ju bara tänka mig vilka kostnader det blir om hon tuggar sönder saker, och det där med glasögonenFörvånad Dyra leksaker till en söt hund Tungan ute

Tatsja
2009-01-12 01:44
#37

Japp. Fast idag hände lite tråkigt med henne. Fick besök av en kompis och hans dotter. Rätt som det är så skriker Tatsja till och jag ut i hallen och frågade flickan vad som hänt. Hon satt på huk på golvet och sa att hon inte visste. Tror att hon olyckligt trampade henne på tassen, men inte vågade säga. Inte första gången, sådant händer med den tjejen. Sen låg Tatsja i flera timmar och vägrade sätta sig upp. Hon kom inte förrän vi var ute i köket och tog fram ostkupan. Då haltade hon ut.

Vid 22 var de ute med henne. Det gick sakta, men bra. Inte så mycket haltning. Hon har en matte som blir jätterädd när något händer. Nu tror jag att vilan som vi gav henne, gjorde att hon kunde gå på tassen.

Nu ligger hon i stora rummet och har inte kunnat låta bli att välta leklådan. Så det är nog bättre. Tack och lov.

Kommer ihåg när jag fyllde jämnt. Gjorde snittar i förrätt och hade 20 st på en bricka. Vi gick ut och rökte och kom tillbaka med bara 4 bitar kvar på bordet. Gissa vem.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

V-lang
2009-01-12 02:22
#38

Usch stackars Tatsja det måste ha gjort bra ont om hon haltade efter så lång tid Gråter

Men vad skönt att det vart bättre, det hade ju varit bedrövligt om du hade behövt åka till veterinären med henne.

Hon måste nog vara den mest påhittiga hund jag har hört talas om Skrattande vilken liten tjuv…men det var nog gott för lilla hundmagen Tungan ute

Du kanske skulle fråga Kerstinjoh om ni ska släppa ihop era hundar, dom skulle nog ha jätteskoj tillsammans Skrattande

Tatsja
2009-01-12 09:10
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#39

#38 Nja. Hon är inte förtjust i andra hundar. Hade en tax som var väldigt aggressiv efter att han blivit söndertuggad av en hund. Han förde över det på Tatsja. De två kom väldigt bra ihop. Saknar Pento väldigt mycket.

Här en bild på hans sista dag den 17 aug 2007. Han blev hela 16 år. Hon var väldigt överbeskyddad mot honom. Vi märkte skillnad på henne efter några månader. Då vågade hon till och med skälla inne. Han var sjuk på slutet.

Än idag kan hon springa in till hans korg och kolla om han ligger där. Även jag böjer mig ner för att lyfta upp och där finns ingen. Men nu finns han i regnbågslandet och leker på den gröna ängen. Solen skiner och han är ung och frisk. Där finna alla mina hundar som jag haft.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Upp till toppen
Annons: