Annons:
Etikettbipolär-sjukdom
Läst 2570 ggr
Evilcopyninja
3/9/11, 7:42 AM

Behöver få reflektioner och andras slutsatser.

Jag är Nyligen hemflugen efter seperation med dåvarande flickvän.

Och jag kritiseras dagligen och får höra hur värdelös jag är som blivigt lämnad,För jag är arbetslös och att jag enbart är lat.

Men faktumet är att jag lider av en blandad Bipoläritet som tar knäcken på mig då efter maniska episoder leder till inte bara en tvärsvacka utan också migrän vilket får mig att gå på knä.

Sedan så lider jag även av Borderline m.m.  Och äter mediciner och jobbar som fan på att stabilisera mig själv. då Diagnosen enbart är drygt 9månader gammal. Men är medfödd och manifisterat sig hela mitt liv..

Men iaf, Hur ska jag handskas med en familj som ser min sjukdom som ett skämt och endbart hackar på mig. Och rent ut sagt trycker ner mig och väcker Suicida tankar som jag Kämpat med att hålla borta i 10 års tid.

ÄR det jag som är kännslig som tar det så hårt när jag får höra vilket misslyckande jag är ?-

"Ni får ursäkta men jag är inte specielt bra på att utrycka mig i text eller tala öppet om kännslor".

/Nicke

Annons:
Evilcopyninja
3/9/11, 5:50 PM
#1

Är mitt inlägg så menlöst att ingen ser det ?

[rolnor]
3/9/11, 7:35 PM
#2

Nej, det pågår en massa tekniska saker här på sajten, det är därför du inte fått nåt svar.

Jag tycker inte att du ska ta en massa skit, du förtjänar motsattsen, omsorg och kärlek, finns det ingenstans du kan ta vägen för att slippa skitstövlarna i din familj?

Evilcopyninja
3/9/11, 8:36 PM
#3

Nej jag har ingenstans desvärre.

[rolnor]
3/10/11, 6:12 AM
#4

Hr du provat att sätta ned foten, att bli riktigt förbannad?

Evilcopyninja
3/10/11, 9:19 PM
#5

jarå i 10 års tid

Cahira
3/15/11, 1:10 PM
#6

gå till din psykolog/läkare och få ett intyg på att du faktiskt är sjuk och låt dom skriva ned allt vad det innebär och tryck upp i ansiktet på dom!