Annons:
Etikettpersonliga-berättelser
Läst 1695 ggr
gris3n
3/20/11, 9:58 PM

fest som gått horribly wrong

jag hade fest i helgen med några vänner från jobbet. kvällen var kul och jag fick i mej rätt mycke att dricka. så strax efter 1 däckar jag. men jag kan fotfarande höra allt vad som sägs runt mej. men jag kan inte röra mej.

en vän till mej som för övrigt är närmre 20 år äldre än jag, och gift, bär upp mej och lägger mej i sängen. men väl där börjar han prata om hur mycke han tycker om mej och hur mycket han vill ha mej osv. han gör inget. bara sitter och pratar med mej. jag hör fotfarande allt. hela mitt inre skriker åt kroppen att göra något, röra på sej, vad som helst.

han berättar även att han har tagit hela min oöppnade karta med ritalin. det tar ett tag för att det ska sjunka in i mitt medvetande vad han har gjort. till slut lyckas jag tvinga kroppen att vakna.

under natten skickar han en massa sms om hur ledsen han är över vad han gjorde och hur mycket han ångrar sej. jag har inte kunnat svara på några av dessa sms. det är inte förän nu som jag är någorlunda återhämtad efter igår. och jag vill egentligen inte alls möta honom på jobbet i morgon. så jag har ångest och lite smått panik inför det.

är det någon som har något råd angående vad jag skulle kunna säga till honom? eller vad jag skall säga till min läkare? om jag skall nämna att han tog min medicin överhuvud taget?

jag vet knappt vart jag skall ta vägen än mindre göra med mej själv. jag övervägde att föy. bara packa väskan ta hunden och dra så jag slipper konfrontera allt detta. men jag är för feg för det.

Annons:
Hawknestgrove
3/21/11, 5:40 PM
#1

vet du vad? Jg tror att han om han är en ordentlig person, skäms ännu mer än du. Har du inte tänkt på möjligheten att kunna vända detta mot honom om han inte lämnar tillbaka det han tog från dig? Sug på den karamellen. Den kan bli riktigt god om du  tänker på det……nu kommer min elaka sida gram här. HEHEHEHE

OCh vad gäller din medicin och din läkare, så bör du nog säga till din läkare vad som hänt och be om att han inte ska servera några moralkakor.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

gris3n
3/22/11, 4:26 PM
#2

jo han skäms, men det gick förvånansvärt bra i dag på jobbet faktiskt :) får hoppas att jag själv kan hålla mej någorlunda stabil bara ^_^

Hawknestgrove
3/22/11, 4:42 PM
#3

ja och se till att du får igen din medicin, hota med att anmäla honom eller skvallra för hans fru annars…Flört

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: