Annons:
Etikettneuropsykiatri
Läst 1996 ggr
iaa-76
2011-06-02 13:59

Trött på allt och alla :( GNÄLL

Finns det någon som förstår mig ?? Människor,familj fattar = 0 och jag blir bara bitter arg…suck {#emotions_dlg.cry}

Gud ser allt,men Djävulen gör något !!

Annons:
iaa-76
2011-06-02 14:01
#1

Samt att ångesten har "kidnappat" mig helt :( mediciner,terapi i all ära men ärligt mår alla med dubbeldiagnos så här ? {#emotions_dlg.cry}

Gud ser allt,men Djävulen gör något !!

[mysvensk]
2011-06-09 13:35
#2

Jag vet hur det känns:/

Är ett multidiagnosbarn… Och sjukt mycket ångestk, speciellt nu…

isa
2011-06-10 15:51
#3

jag vet att det inte är mycket till tröst och hjälp, men kanske det kan kännas lite bättre för dig, att veta att du inte är ensam! Jag  har också olika psykologiska diagnoser, fobier, fysiska sjukdomar, ångestprblematik och äter också mediciner för allt möjligt. ( gillar inte alla dumma, men behövliga tabletter ) och går i KBT-terapi,+samtal hos psykolog,+ besöker sjukgymnast, jag gör avslappningsprogram på CD , 2 ggr om dan, tvingar mig att gå promenader eller cykla om min kropp tillåter det.

De som är jobbigast och förstår minst är dom som är i min närhet. för tillfället så hatar jag de flesta människor i min familj och på mitt arbete. Grannarna är också knäppa ( eller så är det jag som är knäpp ) mina 2 närmaste vänner är också dumma och förstår ingenting.Fast egentligen så begär jag aldrig att de ska förstå, jag begär bara att de ska respektera att jag mår dåligt och vill vara ifred, och ta det lugnt och behöver vila.

Ändå så ringer telefonen hela tiden, och somliga våldgästar mig med att komma och ringa på min dörr. No respect!!!

Jag har satt tyst ringsignal, på vissa av mina kontakter på min mobil, så jag slipper höra när de ringer 4-5 gånger om dagen, fast jag sagt att jag inte orkar prata sådär ofta. Jag har liksom inte den energin, när jag mår både fysiskt och psykiskt dåligt just nu - igen.

Men som vanligt är det ingen i min närhet som respekterar detta. Det resulterar bara i att jag drar mig undan………:o((( BLÄ! Men det var skönt att få gnälla av sig, till er som jag vet förstår.

Nu ringer telefonjäv….n igen. Dags att sätta tyst ringsingal på hela mobilen igen så jag får äta och skriva detta ifred!!!

Det var inte meningen att "kapa din tråd", känner mig lite egoistisk här nu, men jag ville bara visa att jag kan förstå ungefär hur du känner dig.

Må  så gott du bara kan! Ta det lugnt, och gör bara sånt som ger dig energi - inte tar energi! För mig är det tur att jag har semester just nu, (fast egentligen skulle jag sjukskriva mig faktiskt, för jag mår jättedåligt - nu igen.) Men jag kan göra saker i min egen takt+ha sovmorgon, för jag kan inte somna förrän på morgonkvisten, när det börjar bli ljust, trots insomn.tablett. :o( Blä!"

Ångest föder ångest också…..blä - igen

Mvh isa

Upp till toppen
Annons: