Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

01. Akuta situationer 02. Allmän psykiatri 03. Allmän psykologi 04. Personliga berättelser 05. Anhöriga 06. Behandling/Medicin 07. Beroende 08. Bipolär sjukdom/Manodepression 09. Depression/Ångest 10. Kronisk smärta påverkar själen 11. Neuropsykiatriskt 12. Personlighetsstörningar 13. Psykoser 14. Schizofreni 15. Stress/Tvångstankar 16. Sömnproblem 17. Tvångsvård/Rättsligt 18. Ätstörningar 20. Dagens fråga 21. Självtester 22. Stödorganisationer 23. Tänkvärt 24. Undersökningar 30. Bok/Filmtips 31. I Media 32. Positiva/Negativa 33. Skratta är nyttigt 34. Utanför ämnet 35. Om sajten/Om iFokus
11. Neuropsykiatriskt

Tappat vikt,aptit på Albifyn !!

2011-06-13 19:45 #0 av: iaa-76

räcker med concertan :( kan gå en dag och komma på vid ått på kvällen att jag måste äta med ??

Alla andra mediciner som lyricsn,serquelen äter man ju massor på och går upp i vikt..är Abilify annorlunda ??

 

 

Anmäl
2011-06-13 19:54 #1 av: iaa-76

Vid 7-8 på kvällen !!

Anmäl
2011-06-15 16:14 #2 av: [WX5]

Jag fick magproblem dom föra 1,5 veckorna av Abilify och äter den tillsammans med Concerta. Har minskad aptit och är dålig på att äta mycket. Får i mig väldigt lite mat.

MVH Emilia

Sajtvärd på Åland. Söker medarbetare, PM vid intresse.
Medarbetare på Kost, Öl och Social fobi.

Anmäl
2013-04-20 23:58 #3 av: purplehaze

Skitmediciner med skitbiverkningar. Om ni ursäktar surheten.

Jättebra att inte få i sig näring:(

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.