Annons:
Etikettallmän-psykiatri
Läst 2007 ggr
gris3n
2011-08-03 12:19

prisa psykiatrin!

prisa psykiatrin! denna ädla vårdform som fungerar som den bästa väloljade maskin!

här kan vem som helst få den hjälp man behöver. spciellt under semster tider. hör och häpna, de tar hänsyn till dej och ger dej den hjälp du behöver! fungerar inte relationen till den samtals kontakt du haft under lång tid? frukta icke kära vårdtagare, du kommer snabbt bli tilldelad en annan helt fantastisk samtalskontakt som du kommer ha till den dag du är frisk nog att inte behöva ha kontakt med vården längre!

prisa psykiatrin för allt stöd jag får. jag gick inte alls därifrån på gränsen till ett nervöst sammanbrott och tankar på överdos och självskada!!

(OBS! notera den enorma sarkasmen under hela texten!!)

Annons:
[rolnor]
2011-08-03 14:47
#1

Du har haft otur, tragiskt, har mest positiva erfarenheter, det mest negativa är att jag får en ny läkare så ofta, som desutom inte läst min journal speciellt noga….

Skrikandes

Maria
2011-08-04 09:58
#2

Tyvärr är sommaren den värsta perioden när det gäller vården och då inte bara psykiatrin.Rynkar på näsan

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

gris3n
2011-08-05 22:17
#3

mm, otur är ju bara förnamnet -.- tyvärr har det varit så här många gånger tidigare.

det är synd att något så viktigt som vård ska bli lidande bara pga semster.

[RockarFett]
2011-08-18 20:49
#4

Har allvarligt funderat på att ta semester från att vara sjuk - verkar som enda lösningen!

Upp till toppen
Annons: