Annons:
Etikettpersonliga-berättelser
Läst 6002 ggr
gris3n
9/5/11, 11:11 AM

kan inte skilja dröm från verklighet...

jag behöver få skriva av mej lite. det är så jävla hektiskt i mitt liv just nu så jag vet knappt vart jag ska ta vägen. jag kan inte äta, för då mår jag illa. äter jag inte mår jag illa ändå. jag kan inte sova utan hjälp av sömpiller. och när jag sover drömmer jag sjukt mycket och väldigt verklit så jag kan inte längre alltid skilja drömmar från verklighet då jag är övertygad att jag gjort något fast jag i själva verket endast drömt det.

jag kan inte få tag i min samtalskontakt på telefon och csn vill bara ha fler papper och intyg på att jag varit "sjuk". för även om jag vet att deprission är en sjukdom så anser jag inte att jag är sjuk själv. endast att jag har lite problem med ångest när det blir för mycket press, stress och krav på mej.

även om jag inte börjar skolan förän halv 3 i dag kan jag inte sluta stressa från dess att jag gick upp. i morse fick jag trycka i mej 2 mackor och tvinga mej själv att inte spy när jag drack lite vatten.

hur fan ska jag kunna gå en utbildning som är fysiskt krävande när jag inte ens kan dricka vatten utan att bli illamående? det känns som att jag är på väg ner i avgrunden igen. det känns som att allt håller på att gå åt helvette. även om jag har 2 dagar i veckan då jag inte är i skolan alls och kan ta igen mej lite. men det verkar inte hjälpa. i slutet av veckan är jag ändå som ett vandrande lik som knappt tar sej ur sängen.

och så fort jag är ensam kommer ångesten smygande. hur fan ska jag klara av att bo själv som jag vill?! hur fan tar jag mej ur det här jävla sankhålet som kallas mitt liv?

allt är en enda stor röra just nu, så jag hoppas att iaf någon lyckades få ut något av vad jag skrev, för som sagt behövde jag bara få ur mej det.

Annons:
Upp till toppen
Annons: