Annons:
Etikettanhöriga
Läst 2890 ggr
iins
2011-09-21 20:13

orkar inte mer!!!!

vad gör man om ens föräldrar och alla i min omgivning inte förstår hur jävla dåligt jag mår efter mina berättelser om vad jag bär för tankar och känslor, efter tusentals gångers talan om det så inseer dom aldrig!!

de säger att jag måste börja leva ett liv, gå i skolan, umgås med kompisar, träna och de sysslorna jag gjorde förr för att komma ur min djupadepression.

men vafan, det sårar mig otroligt att dom tror att det funkar när jag levt detdär livet med all min ångest och alla tvångtankar jag bär, jag har levt fast jag är fast i min grubblande bubbla men inte har jag blivit bra eller fri från mitt fucking besvärliga mående för det!!
det hjälper inte att leva ettliv för jag anar inte ens det. är så inne och borta i mig själv, fast i mina tankar så kan inte fokussera utåt. 
därför blir de bara sjukt svårt för mig å leva

har gjort det förr då jag mådde som nu, mår lika exakt vareviga dag, samma tankar helatiden.. aldrig nånd ag som blir bättre och ingenting kan få bort dethär

INTE ENS JAG hur mycke jag än försöker stå emot ångesten, tvångtankarna osv. men de lönar sig inte ett skit. nästadag är de desamma och så vidare…

har kämpat och slitit i över tre hela år nu. legat inne på psyket över ett halvår

men mår precis lika som första dagen jag börja må såhär. 
FUCK EVERYTHING.

har tagit överdos nyss ärligt talat, vill inte hota eller så men jag vet att det är enda utvägen.

mina psykologer suger fett mycke, efter all långa terapitiden med dom så är jag kvar på samma ruta. jag är kvar på botten med alla tankar som fuckar mig totalt. 
jag kan inte styra över dom och blir så less när mamma säger att det är upp till mig om jag ska komma ur skiten MEN vafan tänker hon med.

jag harinte bett om att må såhär och vill ju såklart inte det!! försöker så gottjag kan, det bästa jag kan att tänak positivt men de lönar sig inte, negativa tankarna tar över..

och kul att ha ångest för exakt allt man gör. jag har alltid dendär klumpen i magen och är så himla rädd för att va bland folk, för att folk ska se mig haringen alls kontroll över mig själv!!
hur börja jag må såhär dåligt då?
jag älskade mitt liv förr, spela fotboll va grym på det, va asduktig i skolan, hade jättemånga vänner och had elivsglöden och särskilt friden i huvet 
frid=slapp tankarna
MEN

sedan kom all tvång och tog över mig. jag grubbla hela jävla dagarna och gör nu med över saker. tvånget säger till mig att göra saker annorlunda helatin mot min egna vilja och det är inte lätt att stå emot det för då skapas ännu större ångest och oro i mig och nåt hemskt kommer hända säger min hjärna då.

alltså fan hoppas jag dör nu ORKAR INTE KÄMPA MER!! det blir ändå aldrig bra
tackoch hej

Annons:
Keeks
2011-09-21 20:16
#1

Vad har du tagit och hur mycket?

iins
2011-09-21 22:06
#2

20 olika tabletter av gamla mediciner ,mår illa och har stor yrsekl blir inte förvånad ifall jag slocknar snart

Upp till toppen
Annons: