Annons:
Etiketterdepressionångest
Läst 2148 ggr
[FulaFlickan]
10/1/11, 11:05 AM

Vad ska jag göra...

Jag orkar inte leva mer. Jag trodde att det skulle bli lättare med allt. Men allt går åt helvet bara.Jag har redan börjat planera självmord. Jag mår skit dåligt. Vad är meningen med att leva? Jag är bara ful, ensam, osocial, tråkig och helt jävla meninigslös. Jag har inga vänner jag har ingen släkt och ingen kärlek. Jag är bara helt tom, helt svart vit inombords.

Annons:
[rolnor]
10/1/11, 3:18 PM
#1

Har du någon terapeut att prata med?

Glad

Hawknestgrove
10/1/11, 4:07 PM
#2

Det hade nog varit det bästa. För att vända allt detta negativa hos dig, som bara är något du har fått för dig. Ok utan släkt och vänner, så kan det ju vara. Men resten tro jag ine på. ingen är ful.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

[FulaFlickan]
10/1/11, 7:27 PM
#3

Jag har gått hos Bup sen jag var 12. Jag beslöt mig förra året att sluta på Bup,  jag ville sluta pga av att dom var jobbiga. Dom  ville ha in mig på ett hem där jag skulle bo i ett halv år, för dom kunde tydligen inte hjälpa mig mera. Men nu mår jag riktigt dåligt igen, vet inte vem jag ska prata med. Jag litar inte på någon och  det är pinsamt att be om hjälp bara så där.

[rolnor]
10/1/11, 10:33 PM
#4

Få har lyxen att tycka saker är "pinsamma", kom igen för sjutton, bit huvet av skammen!!!

[FulaFlickan]
10/2/11, 11:10 AM
#5

ska försöka, tack för dina svar.

Hawknestgrove
10/2/11, 1:59 PM
#6

Håller med Rolnor. Det är ingen skam ens en gång, det är din rättighet, som vi betalar skatt för, alla. OCh om de ville få in dig ett halvår på ett hem, så är även det bara för att hjälpa dig. För som sagt, ute i det vanliga livet, så är det ju i detta allet för jobbigt för dig, eftersom du har självmordstankar. Ta emot den hjälpen du kan få nu, kram på dig

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
[cassie94]
10/12/11, 2:08 PM
#7

Det kan hjälpa att börja prata med folk som känner igen sig i det du e i har jag fått höra nu när mamma och pappa har börjart få hjälp med mig. Jag e ganska lik dig men tänker inte och vill inte ta självmord för jag vet att allt kan bli bättre. Men försök snacka med folk som har eller har haft problem som dig och försök hitta något posetivt ni har gemensamt. Du kan få prata med mig i pm eller via hotmail elelr msn det e bara att säga till.

Upp till toppen
Annons: