Annons:
Etikettkronisk-smärta-påverkan
Läst 3457 ggr
iins
10/29/11, 9:19 PM

känslorna e som döda..

alla mina känslor är helt nollställda. förut den tiden innan jag gick in i min depression jag nu är fast i så glädje jag mig av ett gulligt sms från någon fin kille bara. nu skulle världens snyggaste kille kunna smsa mig med det finaste smset som kan skapas men ändå skulle mina känslor stå still.. det är oerhört jobbigt för jag kan inte känna känslor nåmera.

den enda som fungerar för mig är att gråta.. fast det har jag också svårt för, hur dåligt jag än mår så kan tårarna stå stilla och knappt komma ur mig fast jag är helt gråtfärdig inombords, osynliga tårar dvs. jag kan inte ens bli kär i någon längre.såhär har det vart i mer än 2 hela år nu. jag har vart helt tom inombords med att känna någon sorts känsla..

förut levde jag med minst tio olika känslor per dag,när jag vaknade, vaknade jag med en härlig känsla i min mage och med ett äkta leende på mina läppar, sedan snackade jag med mina kompisar och de skapade en ännu godare känsla till mig, sedan gick jag till skolan och då kom dendär utråkande känslan att jag bara ville gå från lektionen som va så tråkig sedan efter skolan va jag med min pojkvän och va såå himla kär, då jag kände hans närhet va jag lyckligast i världen och det va för jag fick en sån härlig känsla i hans närhet.

men nudå, nu står allt still, jag känner inte av nånting längre oavsett vad jag går egenom. ska det behöva vara såhär är det fan sjukt att ens fortsätta leva, för ska man leva ska man ju va som en normal människa, leva med känslor. känna är en stor del av ens liv, livets mening. att ha känslor. annars är man helt död inombords ju, just det jag är. 
varför ska det behöva vara såhära för. visst, jag är djupt deprimerad men det är redan så många symptom som jag lider av så ska jag lida av att inte ens känna några känslor längre.

ORKAR INTEEE HA DET SÅHÄR men jag kan inte ordna till det bara sådär…

Annons:
Upp till toppen
Annons: