Annons:
Etikettoff-topic
Läst 3089 ggr
Kalendula
11/11/11, 8:28 PM

Att gå in i väggen!

Min vän som jag jag är väldigt rädd om. Har ju en gång gått in i väggen. Har varit sjukskriven i 4 år. men nu i somras började han få praktik på en kyrkogård. O allt gick bra.

Men, sedan för två veckor sedan så fick han ny praktik o ett nytt boende på samma dag. Så jag erbjöd mig att packa hans lägenhet, för att han inte skulle få för mycket jobb.

I natt var han hos mig, för att hjälpa mig att bära in tunga krukar som jag fått av min mamma. Men innan dess så ha han åtagit sig ett jobb som inte ligger i sina arbetsuppgifter alla. Han har lovat 155 stycken flyktingar på en flyktingförläggning. Att han ska göra allt för att få dem att stanna, o han har en vecka på sig.

Igår kväll var jag rätt för att min vän inte skulle få tillräckligt med sömn. Innan han startade dagen. Det visade sig att jag hade all rätt till min oro. Han har jobbat inatt- Alltså igår inatt o idag. När jag ringde honom för en stund sedan så sov han o var inte kontaktbar alls.

Min fråga är: När man går in i väggen gång på gång, kommer det att vara samma signaler som man helt enkelt inte lyssnar på. Eller kan signalerna flytta runt sig så man plötsligt bara går in i väggen?

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

Annons:
Upp till toppen
Annons: