Annons:
Etikettpersonliga-berättelser
Läst 3427 ggr
iins
11/15/11, 8:56 PM

så mycke besvär och ångest, orkar inte mer!

har vart i västerås nyss. tvinga mig ut som ja alltid måste göra för att lyckas komma ut så drog me pappa och syrran dit. men stod inte ut å va i rörelse bland massa folk så gick in i bilen lika snabbt och tårarna forsade, har gråtit sen dess och gört fortfarande, gråter floder.. som typ alltid då jag vart och gjort nåt, så kommer jag hem skit svag och fuckarsönder.. och vill bara dö dö dö. jag orkar inte ha denna ständiga ångesten för allt livet har att erbjuda. jag får ångest av att shoppa som jag va tokig i och älskade då jag va frisk. får panikångest bara av att va bland folk.. så det är förjävligt för mig att ens sticka ut från mitt rum där jag är i min ensamhet, antingen tänker jag spendera hela mitt liv i sängen eftersom jag aldrig tydligen kommer må bättre eller så kommer jag när som helst våga ta klivet ut och ta livet av mig. jag tror nog det blir de sista för jag är så sjukt less på att kämpa mig genom livet, jag har varit stark alldeles för länge nu och står inte ut mer. är fast i min bubbla av miljontals tankar och måste kämpa som fan för att kunna blickaut på the real life, det är så ansträngande och jag pallar inte trycket längre, min insida fucking dödar mig.. fuck my life. nu får de vara nog. jag ska fly från alla besvären och ta mitt liv när ingen annan ser, så jag slipper vara rädd varje sekund för att leva mitt liv. att ha ständig ångest för exakt allt man gör, och en fet stor ångest/osäker/oro-klump i magen jämt och ständigt, det är fan inte lätt. lider så jävla mycket & nu har jag fått nog med kämpandet och slitandet och lidandet…. HEJDÅ VÄRLDEN, HEJDÅ MINA FUCKING PROBLEM INOM MIG, HEJ FRIDEN, HEJ MÅ BRA ÄÄNTLIGEN, HEJ DÖDEN..

Annons:
[Kathja]1
11/20/11, 10:46 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Finns du fortfarande? Blir olycklig då jag läser ditt inlägg (tog vägen om din presentation oxå) - livet ska inte behöva vara så där. Jag vill ta med dig hem till mig och visa hur livet kan vara. (det där lät nog knäppt!!!) Ibland så krånglar allt till sig, livet självt blir ett krig, ett slagfält, där varje andetag är en ansträngning. Man söker svar på varför utenför sig själv men svaren finns där inne - bara ditt jag kan tala om vad som har orsakat det som sker och bara dit jag kan tala om vad som behövs för att de krigande ska lägga ner sina vapen, vända sina blickar emot solen och le igen. All lycka åt dig min vän.

Upp till toppen
Annons: