Annons:
Etikettbehandling
Läst 7803 ggr
jahadu
12/14/11, 3:38 PM

Lergigan - kramper?

Hej!

Finns det fler än jag som får kramper/spasmer av lergigan några timmar efter intaget? Det räcker att jag tar en 25mg tablett för att jag ska vakna mitt i natten av att hella min kropp rycker till häftigt. Det är svårt att beskriva med det är som att kroppen laddar upp för att plötsligt få en kraftig kramp/spasm. Ni vet som om någon ger en en elchock för att återuppliva. Dom sakerna som sätts på bröstet laddar och plötsligt får personen en elchock och rycker till (typ hoppar upp).
SÅ känns det för mig med lergigan, det är skitsläskigt…

Någon mer som känner igen sig?


Annons:
meliora
12/16/11, 10:26 PM
#1

Jag kan få såna ryck ändå (har tagit lergigan innan, men gör inte det längre). Men jag vet inte om det är samma sak vi pratar om. Vet min pojkvän kan ha väldigt häftiga ryckningar när han sover också, ibland tom så att han vaknar av det.

Är det liksom "ett" ryck och sen är det över?

Tazzar
12/18/11, 3:16 PM
#2

Jag fick lergigan utskrivet för att kunna sova på nätterna, men har inte vågat ta den mer än två gånger, första gången hände ingenting, men andra gången blev det bara konstigt.
Just kramp/spasm har jag inte fått, men något liknande panikattacker. Bara det att det kändes jättekonstigt i hela kroppen så kort som 1 max 2 sekunder och det fler gånger på rad, som att det strömmade med energi som inte visste var det skulle ta vägen, och det gjorde så att jag ryckte till en hel del.
Annars "brukar" panikattacker hålla i sig bra längre än så.


htt
1/17/12, 1:53 AM
#3

Har tagit det några gånger och märkt absolut noll skillnad, förutom den första natten då jag vaknade i panik för att jag var så torr i munnen :(

meliora
1/25/12, 3:02 PM
#4

Jag blir megaseg på morgonen och kommer inte upp..

[MissNathalie]
7/6/12, 5:44 PM
#5

Jajamensan det får jag! Ligger och sprätter som en fisk på torraland. Jag tror det beror på myrkrypningarna.

Upp till toppen
Annons: