Annons:
Etikettakuta-situationer
Läst 3769 ggr
sara_joa
2012-02-01 21:43

Borderline

Hej!

Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med andra som har Borderline. Känner att mina vanliga vänner inte förstår en eller kan sätta sig in i hur man känner, utan bara avfärdar mycket med att "så har alla det"….det e nog det som gör mest ont.

Så om du har Borderline, eller någon annan psykisk ohälsa för den delen skriv gärna, för skulle gärna vilja veta hur ni andra fungerar i vardagen.

//Joa

Annons:
Surtsey
2012-02-03 20:12
#1

Jag har oxå Borderline (eller ja, nästan). Släng iväg ett pm om du vill snacka =)

42 and towels - all one need to know.
But if not... www.altheatrollet.blogg.se

rivstart
2012-03-30 22:23
#2

har oxå Borderline (bland annat)  vill du ha kontakt så skicka ett pm :)

// Emma

Medarbetare på Chinese Crested iFokus

 

Keep talking shit about me.. you're making me famous!

martina413
2012-04-10 20:53
#3

hejsan:) jag har oxå Borderline och förstår hur jobbigt det kan vara, speciellt för andra människor att förstå en. Jag umgås inte med någon faktiskt, jag vill inte bli jobbigt påverkad av andra människor, är så känslig. skriv gärna om du vill.

kram

Desiderans
2012-04-16 23:44
#4

Även jag har Borderline diagnos, om någon skulle vilja prata så skicka gärna pm.

tearsandrain
2012-04-28 11:31
#5

har också en Borderline diagnos blandat med lite annat. pratar gärna :)

FotoAlle
2012-05-03 23:31
#6

Jag har Borderline, plus drag av både det ena och det andra….

Annons:
[flaming0]
2013-04-02 19:10
#7

Har också Borderline, och lite annat otrevligt… Blir avfärdad på samma sätt av mina vänner, så jag pratar gärna ^^

[theoneandonly]
2013-04-02 23:17
#8

Hej. Jag förstår att det är jobbigt när dina nära inte förstår vad det innebär. Min vardag är fortfarande kaotisk, jag kan inte fokusera eller gå efter scheman. Även om det ibland skulle göra större nytta så försvinner min lust att engagera sig. Och folk tar det som om jag ger upp och inte kan engagera mig. Men, det handlar om mer än så. Det är jobbigt att försöka vara stark hela tiden för att folk ska stå ut med en. För att man är en krävande person för att man fått en diagnos och inte har samma tankesätt som andra personer.

Skriver om min vardag i min blogg: http://UPSandDOWN.blogg.se/ .
Du får gärna kika in där och läsa ifall du är nyfiken. Skriver om min vardag, mina tankar och upplevelser. Men skicka gärna PM till mig om du vill prata mer aktivt.

Du är inte ensam. Vi är inte ensamma.
Kram!

eirwen
2013-04-03 00:11
#9

Jag är diagnoserad med Borderline och en del andra saker.

Det är faktiskt bra att du har startat en sådan här tråd då jag tror att det kan vara bra för oss med denna diagnos att prata med varandra. Du och de personer som vill prata är välkomna att skriva till mig, är väldigt öppen och pratar gärna.

(:

Värd för https://socialtarbete.fria.ifokus.se och medarbetare på Psykologi ifokus.

Upp till toppen
Annons: