Annons:
Etiketterdepressionångest
Läst 3308 ggr
pumahot75
2012-02-10 23:38

Varför..... dessa svackor =(

Hej !

Hmmmm , vet inte riktigt vart jag ska börja….

Började sommaren 2011…. då jag fick en ordentlig ångest attack… ( har haft det många gånger tidigare )  hade vart bra ett tag…

Jag har funderat på vart det börjat….. träffade en tjej kompis och vi fann varnadra… Hon började dejta min lille bror.. Det kändes som jag vart utnjuitad  ,,, var mitt upp i deras hela tiden… ( Min vän hade en kille och två barn ) Dom träffades min bror och min kompis…

Jag ställde upp så gott jag kunde dom båda pratatde  med mig och ville ha stöd… jag fanns där för dom båda tog ingen parti….

Under den tiden träffade jag en kille som jag vart små förtjust i ett tag som bodde i grann huset.. Började träffa honom….

Mina känslor för honom kom efter någon månad… och jag bestämde mig för att berätta det för honom… Det slutade efter ett någon vecka att han inte hörde av sig…… för jag trodde att jag vart för på…. Han svarade inte på sms elr annan kontakt….. skit vad det tog på mig…..

Först min bror och vän och sedan en kille som jag började gilla och sakna mycket  =( det blev ett brustet </3

Kämpade mig upp ur denna kris (trodde jag )

Det kom mer under hösten och vintern…

Problem i skolan  för ett av mina barn….

Mamma träffade en psykopat… hände en massa skit  =(

Två nära mig tog självmord…

Två nära vänner blev misshandlade

Min kusin  blev illa misshandlad  på korgen då han gick i mellan… läkaren trodde han inte skulle klara sig

Jobbigt och stressigt på jobbte

Träffade en gammal barnungdomskärlek ( jobbigt skit där huva, nu slut )

Massa egna problem oxå ( och väldigt mycket i bagarset  =(

osv…….

Under början av Januari sökte jag själv hjälp till psyk………..

Och det var skit tufft….. jag gjorde de för mina tre underbart fina barns skull…..

Nu sitter man här ensam utan någon som finns mig när jag behöver någon….. tur att det finns en viss styrka kvar i mig än…

Nu är jag sjukskriven i alla fall i 2 månader ……fått medicin….

JUST NU KÄNNS DET RÄTT HOPPLÖST….. har tagit tabl en dag bara………

Jag ska tusan komma på fötter med elr utan mina sååå kallade vänner…. =(

Livet är verkligen inte en dans på rosor…..

Finns det någon där ute som känner sig deppig har ångest.. det finns hjälp och få och väldigt fina bra människor  som förstår…..

MITT MÅL NU SKA JAG BLI BRA =)

Tack för att ni orka läsa allt…

Lämna gärna frågor elr vad ni än känner för…

Kramelli till er <3 <3

Annons:
Mosarella
2012-02-16 10:07
#1

Ångest är ingen lek. Jag kan inte ge så mycket tips eller råd. Kämpa, uthärda, det BLIR bättre. Ångest kan komma och gå och det är aldrig läge..

Upp till toppen
Annons: