Annons:
Etiketterpersonlighetsstörningarborderline
Läst 2928 ggr
Lil
2/21/12, 5:18 PM

överväldigad

hej

Jag undrar om ni har ett råd- jag mår jättedåligt, känner mig invaderad från alla håll och styrd av vänner. Förstår det är jag som gör något galet men det har gått så långt att jag fastnat totalt och ej kommer vidare i livet, på något vis. Börjar bli destruktiv i mitt inre och känner hur jag liksom försivinner, Vad i hela friden göra. delvis sjukskriven för nackskada samt haft tre hjärnskakningar. Har gått fran glädje och expansion och seende till mörker, ego och instängd. Orkeslös och ingen förmåga fatta beslut. Stagnation.

Annons:
Eeia
2/29/12, 9:28 AM
#1

Du borde ta kontakt med vården och be dem hjälpa dig om du inte mår bra. Försök tänk på dig själv och ta hand om dig! Det är ditt liv och ingen annans, så gör det som du mår bäst av och ta inte på dig andras skit. Vi har alla våra svackor och även om dem är för jävliga så kommer dem ju oftast av en orsak. Så försök komma underfund med grundproblemet och försök komma till bukt med det (lättare sagt än gjort). Och be om hjälp, prata med någon. Hoppas att det vänder för dig snart! Styrkekramar!

Ebrahim
3/1/12, 11:43 AM
#2

Tänk att det som du struntar i och kanske hatar , andra drömmer om !

[silkesnosen]
3/4/12, 1:15 PM
#3

Om möjligt bryt med vänner och byt miljöer, försök se de som är energigivare. Testa ngt nytt, be om hjälp!!!

Upp till toppen
Annons: